Overview
Descripció: Per a una important empresa del sector alimentari, amb una trajectòria sòlida i en constant creixement, situada a la Garrotxa, seleccionem un/a Analista de Costos Laborals. La persona seleccionada reportarà al responsable del departament financer.
Responsibilities
* Realitzar el seguiment i control dels costos laborals, desglossats per centre, departament i unitat productiva.
* Elaborar informes periòdics amb l’anàlisi de desviacions salarials, hores extres, absentisme i rendiment.
* Donar suport en la planificació i seguiment del pressupost de personal.
* Col·laborar en el disseny i actualització de polítiques de contractació i estructura d’equips, amb un enfocament orientat a la eficiència econòmica.
* Treballar de manera coordinada amb el departament de nòmines, revisant càlculs i estimacions.
* Participar en auditories internes i externes relacionades amb la gestió de costos laborals.
* Identificar àrees de millora i proposar canvis en els processos de reporting i control laboral.
Benefits
* Estabilitat laboral en empresa consolidada.
* Remuneració en funció de la vàlua del/la canidat/a.
* Horari de dilluns a divendres.
Requirements
* Residència a la Garrotxa o en comarques properes.
* Perfil en capacitat analítica, visió estratègia i orientació al detall.
* Experiència prèvia en control de gestió o controlling.
* Coneixements d’Excel (formulació i taules dinàmiques).
#J-18808-Ljbffr