Descripció
L’Associació de Cases de Colònies i Albergs de Catalunya (ACCAC), que aplega una vuitantena de cases de colònies i albergs d’arreu de Catalunya, cerca una persona per desenvolupar les funcions tècniques comercials per a la seva central d’informació i reserves.
Les persones interessades hauran d'inscriure's en aquesta oferta i adjuntar el seu currículum.
Funcions
* Atenció i assessorament als usuaris habituals de cases de colònies i albergs (escoles, entitats, famílies) per garantir una bona estada.
* Gestió i seguiment de les sol·licituds i reserves de les estades, elaborant propostes i pressupostos a través de la plataforma de reserves.
* Seguiment post estada per recollir valoracions i millorar la fidelització.
* Prospecció i captació de nous clients: identificació d’oportunitats en centres educatius, entitats i mercats potencials; elaboració d’estratègies de contacte i seguiment d'oportunitats.
* Manteniment i actualització de dades i informació sobre les instal·lacions per a la seva comercialització i oferiment dels seus serveis.
* Tasques pròpies de secretariat: atenció telefònica, correspondència i arxiu, gestió de tresoreria i altres tasques administratives.
* Suport en l'organització general d'accions i esdeveniments de l'entitat.
Es requereix:
* Experiència en les funcions descrites, en posicions comercials o d'atenció al client, preferiblement en l’àmbit del lleure o educatiu en general.
* Alta capacitat comunicativa i d'orientació al client, amb habilitats per a la negociació.
* Domini alt del català i castellà i capacitat de redacció.
* Coneixement i desimboltura en aplicacions en entorn web, seguiment de clients, gestió de correu electrònic, tractament de dades. Domini d'aplicacions del paquet Office.
Es valorarà:
* Formació en l'àmbit de la gestió comercial i de màrqueting, activitat turística o administració i gestió.
* Capacitat d’organització, planificació i iniciativa, autonomia personal i facilitat per col·laborar amb l’equip.
* Coneixement de l'àmbit del lleure, l'educació i l'associacionisme, especialment en l’àmbit de les colònies.
* Competències digitals i d'anàlisi: experiència amb eines de gestió de contactes i seguiment de vendes (CRM), automatització de processos, orientació a dades i elaboració d’informes.
* Domini de l'anglès i/o francès.
Oferim
* Contractació indefinida.
* Jornada completa de 37,50 hores setmanals en modalitat híbrida.
* Incorporació immediata.
* Retribució segons conveni i experiència (18.400,00 € - 21.400,00 €).
* Formar part d’una entitat que treballa pel desenvolupament d’experiències educatives i de lleure de qualitat per afavorir el creixement educatiu i emocional d’infants i joves.
J-18808-Ljbffr
#J-18808-Ljbffr