 
        
        Empresa dedicada a la **indústria **precisa incorporar **un/a auxiliar administratiu/va i recepció **per incorporar a l'equip de treball a** Riudarenes** 
**Condicions laborals**: 
- ** Contracte**: 6 mesos + indefinit 
- **Horari**: 40 h / setmana ( de 7 a 15h) 
- **Salari**: 1500 - 1700 € bruts / mes. 
**Tasques i responsabilitats**: 
- Atenció telefònica i recepció de clients/proveïdors. 
- Comptabilització de factures i suport administratiu a la resta de departaments 
**Oferta vinculada al programa 30 PLUS, dirigida a persones aturades inscrites com a demandant d'ocupació a l'oficina de treball, majors de 45 anys i/o aturats majors de 30 anys de llarga durada, i residents a la comarca de la Selva.** 
**Formació i experiència**: 
- Es requereix formació de CFGM en administració **(IMPRESCINDIBLE)**: 
- **Valorable** experiència laboral prèvia en tasques similars 
- Coneixements en software de gestió ERP (Sage, ODOO, Navision o similar) **(IMPRESCINDIBLE)** 
**Altres requisits**: 
- Català i castellà 
- Anglès **(IMPRESCINDIBLE)**: 
- Cal disposar de carnet B i vehicle propi per arribar al lloc de treball 
**Competències valorables**: 
- Comunicació 
- Iniciativa 
- Responsabilitat