¿Tens experiència com a Administratiu/va? ¿Tens ganes d'emprendre un nou repte professional? Si és així, aquesta oferta és per tu! Des d'Adecco Girona estem cercant a un/a Administratiu/va polivalent, per una important empresa propera a Figueres. En dependència de el/la director/a financer, cerquem a una persona per incorporar al departament d'administració i RRHH. Les teves funcions seràn: -Atenció telefònica i de correu electrònic -Reclamacions de pagaments de comandes -Demanar informes de clients -Tasques administratives del departament -Suport al departament de RRHH -Formació a càrrec de l'empresa En Adecco creemos en la igualdad de oportunidades y apostamos por el Talento Sin Etiquetas
Requisitos- Disponibilitat d'incorporació immediata - Estudis: grau en ADE o GS en Administració
Responsabilidades
S'ofereix: - Contracte estable, directe per empresa - Horari partit de dilluns a divendres, amb flexibilitat d'entrada i sortida. - Salari de 19k SBA.