-En una primera fase donarà suport al departament tècnic de gestió de residus i de comunicació ambiental, fins adquirir l’autonomia de treball necessària.
-Al departament tècnic de gestió de residus, desenvoluparà les tasques en l’elaboració de projectes i informes tècnics o inspecció i auditoria de serveis de gestió de residus i neteja viària.
-Al departament de comunicació ambiental planificarà i executarà campanyes de comunicació i educació ambiental, amb personal al seu càrrec.
-En les competències del candidat s’inclourà tasques de gestió de clients, comercials i administratives, així com responsabilitat de reportar resultat de les serves tasques a la direcció.
-El treball es realitzarà de forma presencial a la seu principal d’Ambiens, tot i que amb l’adquisició d’autonomia es valorarà la implantació del teletreball.
-L’objectiu final és formar part de l’equip tècnic de la consultora. Disponibilitat de vehicle, Permisos de conduir: b. català (parlat a2 - bàsic, escrit a2 - bàsic)