Descripció de l'oferta
PERSONAL D'ADMINISTRACIÓ a Comarca La Selva. L'empresa d'embotits ubicada a La Cellera del Ter busca personal d'administració per a una substitució de vacances durant la temporada d'estiu. Es requereix experiència en tasques administratives, bon nivell d'ofimàtica, responsabilitat i bon tracte. Indispensable carnet de conduir i cotxe propi per poder desplaçar-se al lloc de treball.
Funcions i requisits
* Atendre i filtrar trucades telefòniques.
* Recepcionar visites, proveïdors i transportistes.
* Gestionar correus electrònics i paqueteria.
* Donar suport a tasques administratives senzilles (arxiu, escaneig, preparació de documentació...).
* Coordinar-se amb altres departaments per derivar consultes i peticions.
* Vetllar per una imatge acurada i un tracte professional a l’entrada de les instal·lacions.
Condiçons que ofereix l'empresa
* Temporal - Substitució de vacances d'estiu
* Previsió d'incorporació a definir
* Durada determinada
* A convenir; es comentarà a l'entrevista
Formació i experiència valorades
* ESO amb titulació ESO
* Certificats Professionals amb titulació Operacions auxiliars de serveis administratius i generals (ADGG0408)
* Cicles Formatius de Grau Superior amb titulació Administració
* Es valoraran candidatures amb experiència
Altres requisits
* Es valora experiència prèvia, carnet de conduir i cotxe propi per poder-se desplaçar
#J-18808-Ljbffr