Empleo
Mis anuncios
Mis alertas
Conectarse
Encontrar un trabajo Consejos empleo Fichas empresas
Buscar

Coordinador/a del servei d’atenció domiciliària-la cerdanya i alt urgell

Puigcerdà
SUMAR
Publicada el 19 septiembre
Descripción

A SUMAR seleccionem un/a professional amb titulació universitària, preferentment de l’àmbit social, per responsabilitzar-se de la gestió integral del Servei d’Atenció Domiciliària (SAD) de la Cerdanya i l’Alt Urgell.

Quines seran les teves funcions?

Coordinació del servei i atenció a les persones

* Planificar, avaluar i coordinar els serveis i casos del SAD.
* Vetllar per establir una relació propera i de confiança amb les persones usuàries i les seves famílies.
* Garantir que el servei es presti amb qualitat i centrat en la persona, afavorint l’activitat quotidiana, la interrelació amb la comunitat, la inclusió de les famílies i la millora de l’entorn físic.
* Fer seguiment i coordinacions amb SUMAR i Serveis Socials.

Gestió administrativa i organitzativa

* Donar resposta a les necessitats de l’equip d’atenció directa i gestionar incidències del dia a dia.
* Introduir planificacions i variables al programa de gestió del SAD (G-SAD).
* Coordinar entrevistes de selecció i tràmits d’incorporació de nou personal, amb el suport del departament de gestió de persones.
* Tasques administratives relacionades amb la facturació del servei.

Que Oferim?

* Incorporació a un projecte amb impacte social directe, amb l’objectiu de millorar la qualitat de vida de les persones i formar part d’un equip professional, amb valors d’humanitat, respecte i qualitat.
* Contracte estable.
* Jornada: 37.5 hores setmanals de dilluns a divendres de 8 a 15:15h (8-16:45h segons roda de guardia).
* Salari: 25.000 – 27.500 € bruts anuals, amb possiblitats de revisió en funció de l’experiència i l’evolució professional.
* Possibilitats de creixement professional dins de l’organització.


Requisit

* Formació relacionada amb l’àmbit social o de gestió ( Grau universitari en psicologia, Treballa social, Educació social, es valoraran candidat/es graduats en ADE o Dret amb experiència a l'àmbit d'atenció a la gent gran o serveis social)
* Experiència en coordinació d’equips i/o serveis d’atenció a la gent gran.
* Capacitat de lideratge, resolució de conflictes i gestió del temps.
* Compromís amb l’atenció centrada en la persona i els valors socials.

T'interessa participar en la selecció per aquesta posició?

Per a inscriure't i adjuntar el teu Currículum vitae clica el botó de la part dreta de la pantalla "Inscriu-te manualment"

Enviar
Crear una alerta
Alerta activada
Guardada
Guardar
Ofertas cercanas
Empleo Puigcerdà
Empleo Provincia de Girona
Empleo Cataluña
Inicio > Empleo > Coordinador/a del Servei d’Atenció Domiciliària-La Cerdanya i Alt Urgell

Jobijoba

  • Dosieres empleo
  • Opiniones Empresas

Encuentra empleo

  • Ofertas de empleo por profesiones
  • Búsqueda de empleo por sector
  • Empleos por empresas
  • Empleos para localidad

Contacto/ Colaboraciones

  • Contacto
  • Publiquen sus ofertas en Jobijoba

Menciones legales - Condiciones legales y términos de Uso - Política de Privacidad - Gestionar mis cookies - Accesibilidad: No conforme

© 2025 Jobijoba - Todos los Derechos Reservados

Enviar
Crear una alerta
Alerta activada
Guardada
Guardar