 
        
        En dependència de la Direcció Economicofinancera, dins del servei del departament d’Atenció de Urgències, la persona seleccionada tindrà com a missió realitzar les activitats necessàries bàsiques sota supervisió i segons les indicacions del seu responsable. 
**Funcions** 
- Atenció de Front Office per les urgències mèdiques. 
- Atenció telefònica. 
- Registre ingrés. 
- Altres funcions administratives del departament. 
**Oferim** 
- Jornada al 70%. 
- Horari de 21h a 02:40h. (Rotatiu: dimarts,dijous,divendres // 
dilluns,dimecres,dissabte,diumenge) 
- Contracte temporal de 6 mesos amb possibilitats reals de pròrroga. 
- Incorporació Immediata. 
- Salari segons SISCAT + DPO: 14.823,88 € b/a dividits en 14 pagues + 825,51€ b/a. 
**Requerim** 
- Titulació en formació professional d’Administració o Cicle Superior. 
- Informàtica nívell alt. 
- Imprescindible experiència directe amb atenció a l’usuari. 
- Català parlat i escrit. 
Tipo de puesto: Contrato a plazo 
Duración del contrato: 6 meses 
Salario: 21.176,98€ al año 
Horario: 
- Turno de noche 
- Turno rotativo 
Educación: 
- FP Grado Medio (Deseable) 
Ubicación del trabajo: Empleo presencial