Uneix-te al nostre equip com a Administratiu/va en Gestió Econòmica!
Responsabilitats:
* Identificar i gestionar documentació econòmica segons estàndards comptables.
* Participar en tancaments comptables periòdics.
* Realitzar previsions i gestió de tresoreria.
* Calcular impostos i elaborar liquidacions.
* Supervisar informes de retribucions.
* Donar suport en gestió econòmica i elaboració d'informes.
* Mantenir inventari i ocupació d'espais.
* Atendre auditories econòmiques i assegurar compliment de procediments.
* Arxivar documentació de manera ordenada.
Requisits:
* Experiència en gestió econòmica.
* Coneixements de comptabilitat pública i costos.
* Habilitats d'organització i atenció al detall.
* Capacitat per treballar en equip.
* Excel·lents habilitats de comunicació.
Tipus de contracte: Temporal
Durada del contracte: Interinitat (mínim 6 mesos) fins a cobertura definitiva
Nombre d'hores setmanals: 37
Horari: Flexible
Retribució bruta anual: 28.074,66€
Uneix-te al nostre equip i forma part d'una organització compromesa amb l'excel·lència i el creixement professional!
* Categoria professional: Tècnics mitjos i assimilats
* Formació reglada requerida: c. Batxillerat, e. CFG Superior
* Formació complementària: Comptabilitat Pública i de costos; Impostos; usuari avançat d'aplicacions comptables que gestionin el Pla General de Comptabilitat Pública; coneixements de contractació administrativa i coneixements bàsics de nòmines i seguretat social.
* Temps d'experiència: 1-3
* Altres requeriments específics: - Català: Nivell de suficiència de català C1
- Anglès: Nivell B2.2 o equivalent al Marc europeu comú de referència per a les llengües (MECR)
* Competències personals més desenvolupades: Treball en equip i Cooperació, Aprenentatge i utilització de coneixements, Flexibilitat i Gestió del Canvi, Planificació i organització, Comunicació, Pensament Analític
* Idiomes: Català - Llengua materna, Anglès - Intermig