PBusquem un/a Tècnic/a de Gestió de Lliuraments i Atenció Postvenda (equip logística) /ppT'agrada organitzar, resoldre incidències i oferir un tracte excel·lent als clients? Uneix-te al nostre equip! /ppA Pilma, busquem una persona amb experiència sòlida i capacitat per prendre decisions que reforci el nostre departament de logística. /ppQui som: /ppPILMA és un grup d'empreses amb 95 anys d'història a Barcelona, amb un enfocament cap al disseny contemporani que ens ha consolidat com a referents en el sector. Amb presència a Barcelona, Madrid i Marbella, oferim els nostres productes a nivell nacional i internacional. El nostre èxit es basa en l'evolució constant i en el nostre compromís amb la qualitat. /ppResponsabilitats principals: /pp• Coordinar i fer seguiment dels lliuraments (transportistes propis, operadors logístics, comandes web...). /pp• Contactar amb clients per confirmar lliuraments, informar sobre possibles retards i resoldre dubtes o incidències. /pp• Gestionar i resoldre incidències com ara retards, trencaments o errors de comanda amb actitud empàtica i eficaç. /pp• Col·laborar amb altres departaments (botiga, atenció al client, compres) per garantir una experiència òptima. /pp• Conèixer bé els nostres productes per oferir informació clara i precisa. /pp Requisits imprescindibles: /pp• Experiència mínima de 5 anys en logística, atenció postvenda o gestió de clients. /pp• Domini fluid de català i castellà, tant oral com escrit. /pp• Es valora positivament el coneixement d'anglès. /pp• Persona organitzada, resolutiva, empàtica i amb iniciativa. /pp• Excel·lent comunicació i habilitats per a l'atenció al client. /pp• Capacitat per treballar en equip i gestionar múltiples tasques simultàniament. /pp• Bon maneig d’eines informàtiques (correu electrònic, Excel, ERP o altres sistemes de gestió). /pp• Interès per aprendre i aprofundir en el coneixement del producte (mobiliari i decoració de disseny). /ppQuè t'oferim: /ppContracte indefinit a jornada completa de 40 hores setmanals (horari: 9-18h, de dilluns a divendres, amb una hora per dinar). Treball presencial a les nostres oficines de Barcelona. /ppSalari: 1.400 € bruts mensuals per 15 pagues/any + comissions de venda (aproximadament 150-300 € mensuals). Brut anual total incloent comissions entre €. /ppBeneficis addicionals: Oficina amb espai per dinar i un entorn de treball dinàmic i en creixement constant. /ppEstabilitat laboral i un projecte emocionant amb oportunitats de creixement. /ppSi estàs preparat/da per sumar-te a un projecte amb 95 anys d'èxit i voler formar part d'un equip líder en el sector del disseny i la decoració, a PILMA t'esperem! /ppAplica ara i fes créixer la teva carrera amb nosaltres. /p