Des de TANDEM SOCIAL, SCCL, col·laborem en el procés de selecció de Dincat Federació que està cercant un/a Referent del Programa de Conciliació Familiar. Busquem una persona per incorporar-se el maig de 2025 com a Referent del Servei de Conciliació Familiar del SAFDID.
Aquesta figura tindrà la missió de garantir la implementació i millora contínua del servei, assegurant un impacte positiu en la gestió del programa i, en conseqüència, en la qualitat de vida de tot el nucli familiar.
Què és Dincat Federació?
És la federació d'entitats socials que donen serveis i suports a les persones amb discapacitat intel·lectual, i la veu principal en la defensa dels drets de les persones amb discapacitat intel·lectual (DID) a Catalunya. La seva missió principal és vetllar per la defensa i exercici ple dels drets de les persones amb discapacitat i les seves famílies a tot el territori, promovent una societat més justa i inclusiva.
Què és el Servei de Conciliació Familiar?
El Servei de Conciliació Familiar és un dels dos pilars del Programa d'Atenció a Famílies amb fills/es amb DID (SAFDID) de Dincat. Proporciona suport que les famílies amb fills amb DID necessiten per empoderar-se i desenvolupar-se plenament, assolint la màxima qualitat de vida per a cada membre, en tot el territori català.
El programa es desenvolupa a través de dues modalitats:
1. Servei de Suport Familiar: Facilita eines i recursos per a l'apoderament familiar en la cura dels fills amb DID.
2. Servei de Conciliació Familiar: Fonamentat en dues modalitats:
- Modalitat de Personal de Suport: suport 1 a 1 per hores d'atenció als fills amb DID, permetent la conciliació familiar, social i laboral.
- Modalitat d'Estades en Entorns Comunitaris: suport a través d'estades amb pernoctació curta en grups reduïts, facilitant la conciliació.
Responsabilitats del lloc
* Gestió integral del programa, incloent justificació de recursos i coordinació amb les entitats executants.
* Planificació i seguiment econòmic, actualització de pressupostos, i control de dades econòmiques.
* Elaboració d'informes i millora de processos administratius i econòmics.
* Formació i capacitació de les entitats en gestió econòmica i justificacions.
Perfil buscant
- Persona amb vocació de servei, organitzada, responsable, proactiva i amb bones habilitats comunicatives.
- Estudis en ADE, Empresarials, Polítiques o experiència equivalent en gestió econòmica.
- Mínim 2 anys d'experiència en funcions similars, coneixements en gestió de projectes, pressupostos i finançament.
- Coneixements avançats d'ofimàtica, especialment Excel, i nivell C de català.
Oferim
- Incorporació el maig de 2025, jornada de 35h/setmana, contracte indefinit, salari de 28.000€ bruts anuals.
- Horari flexible, model híbrid amb 2 dies de teletreball, 36 dies de vacances.
Interessat?
Envia el teu CV a ******. La convocatòria està oberta fins dilluns 2 de maig a les 08:00h.
#J-18808-Ljbffr