Funcions i requisits de la vacant Auxiliar administratiu/va
Què busquem?
Busquem una persona responsable, organitzada i amb capacitat de treball en equip per incorporar-se al nostre equip.
La seva principal funció serà donar suport administratiu en la gestió documental i en la preparació de materials vinculats a la seguretat laboral i protocols interns de les empreses clientes.
Valorem especialment:
Disposar de CFGS o CFGM en l'àmbit Administratiu.
Interès per la igualtat de gènere, la diversitat i la no discriminació.
Capacitat d'organització, rigor i atenció al detall.
Habilitats de comunicació oral i escrita.
Capacitat per treballar de manera autònoma i també en equip.
Iniciativa i ganes de proposar millores.
Discreció i confidencialitat en el tractament d'informació sensible.
Si ets una persona resolutiva, organitzada, compromesa i amb moltes ganes de créixer professionalment; tens passió, curiositat i el desig d'assolir els teus objectius, volem conèixer-te.
Quines seran les teves funcions i responsabilitats?
Gestió de facturació.
Omplir formularis de comunicació d'obertura i del llibre de subcontractació, així com mantenir el llibre físic.
Imprimir còpies en paper dels plans de seguretat.
Obrir expedients de plans a empreses i sol·licitar la documentació pendent.
Omplir dades dels plans de seguretat (promotor, contractista, projectista, coordinador, adreça de l'obra i amidaments).
Elaboració i revisió de protocols interns per a empreses.
Col·laboració en la preparació de materials formatius.
Tastques de suport administratiu.
Elaboració de pressupostos per a empreses clientes.
Condicions que ofereix l'empresa
Jornada de 40 hores setmanals,
Divendres tarda lliures.
Altres dades a destacar
- Cicles Formatius de Grau Mitjà amb titulació Gestió administrativa
- Cicles Formatius de Grau Mitjà amb titulació Administració
- Cicles Formatius de Grau Superior amb titulació Administració
No es requereix experiència professional
#J-*****-Ljbffr