Ets un/a professional del mon de les finances i estàs cercant un nou projecte? Et proposem una nova oportunitat laboral de la mà d'una empresa especialitzada en private equity, centrat en el sector hoteler i amb inversions a les principals capitals europees.Treballaràs rodejat de professionals consolidats, amb experiència en hoteleria, immobiliària, sostenibilitat i gestió financera.De tu esperem que puguis assumir la funció de Controller, el que implica la gestió de les finances i la tresoreria de l'empresa.Concretament, t'encarregaràs de la visió estratègica de l'área, així com del control i seguiment financer:- Planificació i anàlisi financer, previsió, pressupost i control intern.- Desenvolupar i implementar el control intern financer de les diferents empreses del Grup.- En col-laboració amb la Direcció Financera del Grup, definir les normes i procediments financers i comptables a aplicar a tot el Grup.- Control dels objectius financers globals de l'empresa: pressupostos, inversions, finançament, etc.- Gestió dels informes formals i extractes bancaris de l'empresa.- Garantir el compliment de les obligacions comptables i fiscals.- Avaluació i seguiment de totes les decisions financeres del Grup, informant periòdicament als directius.- Suggerir canvis que permetin millorar els resultats financers.Relacionat amb la tresoreria seràs la persona responsable del Grup, pel qual t'encarregaràs de:- Gestió i control de la facturació i els costos.- Gestió dels cobraments de diferents entitats del Grup.- Documentar totes les transaccions financeres de l'empresa.- Supervisar, aprovar i fer el seguiment de tots els plans financers.- Planificar i garantir el compliment del pressupost financer anual.- Garantir la protecció dels fons davant qualsevol ús indegut.- Assessorar els directius en l'avaluació de riscos, inclosos els préstecs, les inversions i la liquiditat.Una oportunitat immillorable per incorporar-te una empresa amb presència internacional i rodejar-te de grans professionals financers.Perquè ens motiva especialment trobar el "match" adecuado entre el talent i l'empresa, hem pensat en una sèrie de coneixements i habilitats que serien les més adequades per a aquesta oportunitat professional.Estem davant d'un lloc de treball molt específic, que demana un alt coneixement financer, per al qual precisem que comptis amb una base formativa universitària en aquesta branca i una experiència mínima de tres anys i un coneixement sòlid en finances, planificació pressupostària o comptabilitat. Precisem una gran capacitat per l'elaboració d'informes financers, tant en format visual com de forma verbal.Valorem l'experiència en diferents enfocaments metodològics per a la gestió de les finances, totes les idees que puguis aportar i fer propostes de millora seran ben rebudes.Al ser una empresa que opera internacionalment caldrà que dominis a nívell alt l'anglès, tant parlat com escrit i el francès serà altament valorable.En relació amb les teves habilitats creiem que la capacitat d'organització serà indispensable, tenint en compte el volum de documentació que gestionaràs i el necessari manteniment d'arxius i registres. Considerem que per les funcions a desenvolupar, la capacitat de planificació és també un factor clau, el rigor i l'ètica han de ser pilars fonamentals, i en la teva persona es dipositaran grans dosis de confiança.Si creus que ets la persona que estem cercant i penses que aquest projecte és per a tu... Inscriu-te ara i parlem-ne!