Al Barça som MÉS QUE UN CLUB perquè tenim un ferm propòsit: volem transformar el món a través de la nostra manera d’entendre l’esport, amb la nostra essència Barça, i amb el nostre compromís social.
Quina és la nostra essència?
Tenim un estil propi ... quan juguem volem guanyar, però sobretot volem jugar sense renunciar al nostre estil.
Som una escola de vida que forma persones a través de l’esport.
Treballem per la igualtat de gènere en l’esport potenciant els equips femenins.
Creiem en les diferents disciplines, per això competim amb 5 esports professionals diferents.
Treballem amb els millors professionals i experts del món de l’esport, generant nous coneixements que apliquem i compartim.
Sabem que l'esport pot ser una eina de canvi social ; per això, els nostres valors inspiren les nostres accions tant dins com fora del terreny de joc.
Som un Club propietat de més de 144.000 socis i sòcies que prenen grans decisions democràticament.
Fomentem la inclusió de la diversitat de manera equitativa entre totes les persones del nostre entorn.
Per tot això, podem fer realitat el nostre propòsit essent capdavanters, amb la nostra personalitat i els nostres valors.
Què busquem?
L’Àrea Estratègia i Business Intelligence busca incorporar una persona en el rol de Commercial Strategy Insights Executive, aquesta tindrà la missió de donar suport al Commercial Strategy & Insights Manager proveint a l´Àrea Comercial (fonamentalment patrocinis) de les mètriques necessàries per valorar i analitzar els actius del club; també actuar com un aglutinador i/o generador de qualsevol dada/analítica de mercat que proporcioni valor afegit, aprenentatges clau i coneixement per a qualsevol departament/àrea, ja sigui sota demanda per part d’aquestes o de forma proactiva. Ajudar al commercial Strategy & Insights Manager en els nous projectes més estratègics en els que hagi de treballar l’equip.
Funcions principals:
Coordinació de la valoració dels actius comercials i tracking de la performance d’aquests
Tracking en la medició i anàlisis (exposició, media value, engagement, reach, impressions, etc)
Donar suport al Commercial Strategy & Insights Manager en quant a la valoració de tots els actius i drets comercials (actuals i futurs), tant per a la venda a nous partners / prospects com per als partners actuals.
Preparació dels reports mid season & end season per als partners (performance dels seus actius i valoracions).
Seguiment constant de les diferents plataformes que ajuden en els reports interns a diferents departaments. Especialment de la plataforma d’analítica digital i media valuation.
Ajuda en el desenvolupament de projectes d’estimacions basat en dades passades per tal d’intentar predir el futur seguint diverses premisses. Posterior control i seguiment de com ha estat aquest model i detecció de les possibles desviacions
Coneixement i control exhaustiu dels insights respecte als fans i socis de l’entitat. Aquesta part inclou la preparació de decks per a la prospecció comercial (prospects de Business Development) i l’enriquiment d’informació per als partners actuals, en estreta relació amb Partnership Activations.
Recolzament per actualitzar la plataforma KORE/Two Circles i ajuda en les possibles optimitzacions d’aquesta.
Recolzament en la centralització dels estudis de mercat, esdevenint un centre de coneixement transversal que comparteix aquest coneixement amb les àrees d’impacte.
Gestió de les diferents fases dels estudis de mercat: preparació de requeriments i del briefing, implementació del research en si mateix, coordinació del treball de camp en els estudis, anàlisis de les dades obtingudes i recolzament en la presentació de dades i conclusions als clients interns.
Seguiment de les publicacions i informes de mercat de tercers al sector, obtenint la informació rellevant d'aquests per al FC Barcelona.
Actualització dels Dashboards creats, optimització d’aquests i possible creació de nous per cobrir les necessitats dels diferents departaments de Club.
Anàlisis i benchmarks d’audiències (TV, social media…) i valor mediàtic generat per als partners
Benchmarks i anàlisis financers de clubs & sports properties
Seguiment de l’actualitat de patrocinis i creació de benchmarks: deals, anàlisis categories/sectors inversos en patrocinis, detecció d’oportunitats/ targets, etc
Requisits:
Formació: Llicenciatura en ADE, Econòmiques o estudis amb base analítica
Formació complementaria: Domini de l’entorn Office: Excel i Powerpoint. Es valorarà experiència amb eines com: Power Bi, Qlikview...
Experiència: Experiència entre 2 i 3 anys, amb funcions similars idealment en entorns esportius
Al FC BARCELONA garantim processos de selecció lliures de prejudicis i amb igualtat d'oportunitats i no discriminació per raons d'origen, gènere, discapacitat o edat a totes les persones candidates durant el procés de selecció i que seran avaluades d’acord amb els requisits de l’oferta laboral amb transparència.