Descripción:
Per a consolidada assessoria orientada al sector empresarial, amb àmplia experiència en l´àmbit de l´assessorament fiscal, comptable i laboral, precisem incorporar al seu despatx de la Garrotxa, un/a Administratiu/va júnior per tal de donar suport al departament laboral.
Les tasques i funcions seran les següents:
- Donar suport en la gestió administrativa de personal: altes, baixes i modificacions a la Seguretat Social (Sistema RED / SILTRA)
- Preparar i tramitar contractes de treball i comunicacions al SEPE
- Col·laborar en la confecció de nòmines i assegurances socials sota la supervisió del tècnic laboral
- Gestionar incapacitats temporals (IT) i altres incidències laborals
- Donar suport en la presentació de models d’IRPF (111 i 190)
- Mantenir l’arxiu i actualització de documentació laboral dels clients
- Atendre consultes bàsiques de clients i treballadors i fer tasques administratives generals (correus, telèfon, cites, etc.)
- Col·laborar en l´actualització de convenis col·lectius i taules salarials
S’ofereix:
- Incorporació directa en una empresa sòlida
- Horari partit de dilluns a divendres
- Remuneració en funció de la vàlua i experiència aportades
- Progressió i possibilitats de creixements reals
Requisits:
- Residència a la Garrotxa o comarques limítrofes
- Coneixements del programa Suasor
- Valorable coneixement de programes de nòmines (A3NOM, NominaSol, Sage, etc.)
- Valorable experiència prèvia (encara que sigui en pràctiques) en assessorament o gestoria laboral, tot i que no és un requisit indispensable
- Coneixements bàsics de legislació laboral i de Seguretat Social
- Domini de paquet Office (Excel, Word)
- Capacitat organitzativa, rigor i atenció al detall
- Bon tracte i habilitats comunicatives
#J-18808-Ljbffr