Descripción:
Les tasques bàsiques per la posició son:
Atenció al client:
Gestionar les consultes, dubtes o peticions dels clients, ja sigui per telèfon, correu electrònic o de manera presencial. Això inclou també resoldre incidències i proporcionar informació sobre els productes d´assegurança.
Gestió de pòlisses:
Tramitar la contractació d´assegurances, revisar i actualitzar pòlisses, realitzar les renovacions i fer els canvis sol·licitats pels clients (com modificacions de cobertura, domiciliacions, etc.).
Emissió de documents:
Elaborar i emetre les pòlisses d´assegurança, certificats, rebuts i altres documents relacionats amb el procés d´assegurament.
Control i seguiment de pagaments:
Vetllar pel cobrament de les primes d´assegurança, controlar els venciments i gestionar les notificacions de pagament.
Manteniment de la base de dades:
Actualitzar i mantenir els registres dels clients, incloent-hi les seves dades personals, les pòlisses contractades i altres documents associats.
Suport administratiu:
Fer tasques generals d´administració com la gestió de l´arxiu de documents, la coordinació amb altres departaments i la preparació de materials informatius.
Assessorament bàsic:
Donar informació sobre els productes d´assegurança i, en alguns casos, recomanar les opcions més adequades a les necessitats dels clients.Es valorarà comptar amb experiència prèvia en funcions similars, ja sigui en tasques administratives, comercials o de gestió, que permetin afrontar els reptes de manera eficient.Tenir nocions bàsiques de tasques administratives.Experiència prèvia en sector d´assegurances.Cerca d´estabilitat.Tolerància al treball sota pressió.
#J-18808-Ljbffr