Descripció del lloc
Des de bonÀrea estem incorporant persones al nostre equip
Busquem una persona compromesa, organitzada i amb ganes de créixer professionalment per ocupar la posició de Gestor/a Back Office de Transport dins del nostre departament de transport.
La persona seleccionada donarà suport en la gestió operativa i administrativa de la flota de vehicles, realitzant tasques com:
 * Introducció i control dels assentaments comptables vinculats al transport.
 * Revisió i validació de factures de serveis i manteniment de la flota.
 * Control de dietes i consums de combustible dels vehicles.
 * Coordinació de les revisions tècniques (ITV) per garantir el correcte estat de la flota.
 * Comunicació fluïda i coordinació amb conductors/es i proveïdors/es.
 * Seguiment de les recaptacions i gestió de les "primes".
 * Anàlisi i seguiment dels costos operatius per millorar l'eficiència del servei.
 * Gestió d'incidències i proposta de millores per optimitzar els recursos disponibles.
 * Participació en la selecció dels nous conductors.
Busquem una persona proactiva, compromesa, positiva i orientada a la millora contínua, amb una clara vocació per l'eficiència operativa del servei i la voluntat de contribuir activament al bon funcionament del departament. Si creus que pots encaixar en aquesta posició, no dubtis a inscriure't. (+)
Formació Mínima
Cicle Formatiu de Grau Superior en Administració, Transport i Logística, o formació equivalent.
Altres requisits
Carnet de conduir B.
Experiència prèvia en tasques administratives o de gestió de flota (es valorarà positivament, però no és imprescindible).
Incorporació
Breu
Salari
El salari es determinarà segons el perfil professional i l'experiència aportada.