Funcions i requisits de la vacant Administratiu/a comptable
Portar a terme l’obertura comptable i l’elaboració de l’inventari de béns, fitxa econòmica (actualització), obertura i registre de comptes bancaris. Confeccionar, gestiona i modifica els Plans de Treball Individualitzats econòmics en coordinació amb el Pla de Treball Social. Portar a terme una valoració integral: viabilitat econòmica i de complexitat (gestió d'impagaments o deutes) segons cada usuari/a. Realitzar informes econòmics de l’usuari sobre un exercici comptable, i realitzar la rendició final de comptes.
Control de comptes bancaris:
Gestions diàries línies obertes diferents entitats bancàries.
Alta comptes bancaris.
Carregues a targetes dels usuaris/es i dels equips.
Activació, modificació o cancel·lació d'automàtics i petició de targetes prepagament.
Realització de transferències (puntuals o periòdiques), pagaments de taxes, impostos, multes, gestió de la correspondència (bancària, factures, tiquets, altres), notificació d'operacions, gestió de domiciliacions.
Efectuar el tancament de comptes: tancament comptes anuals, tancaments finals per defunció, per canvi de càrrec o casos desestimats amb la corresponent valoració.
Gestionar les necessitats econòmiques dels usuaris/es:
Supervisió i acompanyament als lloguers juntament amb l’àrea patrimonial.
Gestió i administració de productes bancaris associats al seu patrimoni.
Gestió i contractació d'assegurances de la llar, decessos, salut, vehicles.
Estudi viabilitat econòmica, petició i gestió a industrials de reparacions i obres menors.
Estudi de viabilitat i gestió econòmica i bancària derivada de Comissió d'habitatge, pisos compartits i pisos llogats per usuaris així com confecció dels pactes de convivència.
Altres: gestió, preparació i enviament de documentació a gestories de la declaració de la renda.
Preparar i presentar a l’Administració en temps i forma els documents pertinents:
Administrar rendes i patrimonis, amb les seves corresponents gestions, d'acord amb l'encàrrec rebut de l'autoritat judicial competent.
Fer el control ordinari d'ingressos i despeses i formular la rendició anual de comptes.
Tramitar i gestionar prestacions/ajuts econòmiques dels usuaris/es.
Portar a terme la gestió cobrament de quilometratge, deutes i retribucions anuals.
Portar a terme altres gestions administratives generals sobre l’activitat econòmica dels usuaris/es.
Condicions que ofereix l’empresa
8h a 15h (tres dies) 8h a 18h (dos dies, amb una hora per dinar)
Perspectiva de la feina
Estabilitat laboral
Altres dades a destacar
Treball en un entron jove i dinàmic
Àmbit social
Creixament professional
Grau amb titulació Comptabilitat i Finances
Grau amb titulació Economia
Cicles Formatius de Grau Superior amb titulació Administració i finances
Cicles Formatius de Grau Superior amb titulació Administració
Es valorarà positivament l’experiència realitzant funcions similiars o iguals a les indicades de la posició com a tècnic o auxiliar administratiu i de gestió de la comptabilitat.
#J-18808-Ljbffr