- Suport en la gestió de comandes i proveïdors: Elaborar i tramitar comandes de compra a proveïdors, assegurant el compliment dels terminis de lliurament i la qualitat dels productes.
- Actualització de dades al sistema: Mantenir la correcta parametrització del sistema M3 i les estructures de materials (BOM), temps doperacions i ordres de fabricació.
- Suport en el control d´estocs i inventaris: Realitzar seguiments dels nivells d´estocs i coordinar amb el magatzem per assegurar una gestió eficient dels recursos tant en el sistema com físicament.
- Gestió de documentació administrativa: Processar albarans, factures de proveïdors i altres documents relacionats amb les compres, garantint la seva correcta arxiu i seguiment.
- Suport en la coordinació interdepartamental: Col·laborar amb altres departaments com logística, producció i finances per assegurar una comunicació fluida i una correcta execució dels processos de compra. Oferta de treball a la comarca Garrotxa
Formació acadèmica: Cicles Formatius de Grau Superior en Administració i Finances, Logística o similar.
- Experiència prèvia: Mínim 1 any d´experiència en tasques similars, preferiblement en entorns industrials o amb l´ús de sistemes ERP com SAP.
Coneixements tècnics:
- Nivell avançat d´Excel per a la gestió i anàlisi de dades.
- Coneixements en l´ús de SAP, especialment en mòduls relacionats amb compres i logística.
Carnet de conduir i vehicle propi per desplaçaments, si és necessari.