Nombre de places a cobrir: 1
Categoria professional: Cap Departament N2 - CAP N2-2
Localitat i centre de treball: CIMNE Barcelona
Remuneració bruta anual: ,18 €
Jornada laboral: 40 hores setmanals
Funcions del lloc de treball:
El CIMNE, centre de recerca públic i membre de CERCA, està buscant un responsable per al seu Departament de Congressos. La persona seleccionada, a part de disposar de les titulacions i aptituds que es detallen més endavant, haurà de tenir coneixements i experiència en l’àmbit de la gestió pública.
El/La Cap del departament de Congressos del CIMNE és el/la responsable de liderar un equip de 6 persones i reporta directament al Managing Director de l’entitat i al General Manager. Entre les seves tasques destaquem:
1. Negociació dels contractes d’organització dels congressos amb els diferents promotors, incloent l’elaboració del pressupost de partida i suport en la presentació de candidatures, sempre que sigui necessari.
2. Planificació de les activitats anuals i assignació de tasques als diferents membres de l’equip. Valoració de la càrrega de treball i proposta d’assignació de recursos.
3. Coordinació de l’equip de Project Managers de congressos per garantir la correcta execució de tots els esdeveniments que es celebren. Els Project Managers dels congressos, a la seva vegada, seran els responsables operatius de totes les fases de l’esdeveniment: secretaria tècnica i científica, coordinació proveïdors, comunicacions ponents i control de pressupostos.
4. Suport puntual als Project managers en tasques operatives, quan sigui necessari.
5. Responsable del tancament de la liquidació dels pressupostos de tots els congressos gestionats. Això requerirà d’una molt bona tasca de coordinació amb cadascun dels Project Managers del congrés al llarg de tot l’exercici. El tancament econòmic de cada congrés haurà de ser consolidat també amb la direcció financera del centre.
6. Responsable de garantir el compliment de tots els requisits legals i procedimentals de l’entitat, en especial els contractes inicials, addendes i procediments relatius a la contractació pública.
7. Responsable de la representació del departament de congressos en tots els àmbits, incloent la presència a fires i activitats del sector, quan sigui necessari.
Entre les característiques principals del Director/a del departament de congressos busquem:
8. Persona molt organitzada, capaç de tutelar l’organització de diversos esdeveniments en paral·lel
9. Persona dinàmica, resolutiva, amb capacitat analítica, treballant orientada a objectius i en l’excel·lència dels resultats del seu departament, buscant sempre la satisfacció de l’experiència final dels nostres clients
10. Persona implicada i proactiva, que pugui tenir flexibilitat horària en pics de feina puntuals i amb flexibilitat per viatjar habitualment.
11. Capacitat d’avançar-se en les situacions crítiques i oferir alternatives i solucions ràpidament
12. Capacitat de negociació
13. Persona orientada a treballar i fomentar el treball en equip
Requisits mínims:
14. Formació: Diplomatura en Turisme o similar
15. Experiència en direcció d’equips de com a mínim 6 pax
16. Experiència en gestió de congressos (volum mínim d’un milió d’euros anual)
17. Experiència en Administració pública
18. Competència professional en català, castellà i anglès
19. Nivell demostrable d’anglès – Advanced Level
20. Grans aptituds d’ofimàtica, en concret el domini d’Excel
Mèrits o aspectes a valorar:
21. Màster, postgrau o curs en direcció, lideratge, etc
22. Experiència en gestió anual de projectes per sobre de 2M€
23. Experiència prèvia en departament comercial i/o màrqueting
24. Experiència en imatge i gestió de xarxes socials corporatives
25. Coneixement sobre Associacions científiques
26. Altres idiomes seran valorables
Si us plau, agrairem abstenir-se d’enviar el CV si no es compleixen els requisits.
Sistema de qualificació:
Es valoraran els requisits i mèrits amb una nota màxima de 100 punts. Per a l’obtenció d’aquesta nota, es sumaran els valors obtinguts en les següents apartats:
27. Titulacions acadèmiques: 20%
28. Formació i perfeccionament: 10%
29. Experiència professional: 30%
30. Coneixement de llengua catalana: 5%
31. Coneixement d’anglès: 5%
32. Proves selectives i entrevista: 30%
Els candidats hauran de completar el formulari “Application Form” de la nostra web indicant la referència de la vacant i adjuntant els documents requerits.
El termini per a la presentació de les sol·licituds és el dia 30 de juny de 2024 a les 12h.
A les candidatures preseleccionades se'ls podrà sol·licitar la documentació exigida en els apartats de “Requisits” i “Mèrits” i podran ser convocats per a la realització de proves selectives (que poden tenir caràcter eliminatori) i/o entrevistes personals