Coneixes algú a qui li pugui interessar?
Funcions i requisits de la vacant TÈCNIC/A D’ADMINISTRACIÓ I COMPTABILITAT
Busquem un tècnic o tècnica d’Administració i comptabilitat per a les oficines centrals. Vols formar part d’un equip estable, dinàmic i amb un projecte empresarial amb molt de futur? Vols treballar a l’equip de serveis centrals?
Busquem una persona versàtil amb ganes i bona actitud i que tingui experiència en Administració i Comptabilitat. Ens agradaria que li agradi treballar en equip i vulgui créixer professionalment amb tots els seus companys i companyes.
El món de la perfumeria, del comerç i l’atenció al client són aspectes apassionants. Vols formar part d’un equip amb estabilitat laboral que treballa per crear sempre una experiència positiva per als nostres clients, clientes i proveïdors?
Funcions
• Actualitzar la plataforma digital de comptabilitat i administració del grup amb les factures, albarans, rebuts... corresponents. Així com, crear els albarans i factures pertinents.
• Registrar les operacions comptables de les empreses proveïdores i dels clients/es (cobraments, pagaments, comissions bancàries, etc.).
• Fer conciliacions bancàries i revisar assentaments.
• Fer seguiment dels sistemes de control i gestió de cobraments i pagaments del Grup.
• Gestió d’impagaments i reclamacions relacionats amb factures o cobraments.
• Elaboració de raports i informes administrativo-comptables que siguin requerits pel Responsable del Departament.
• Fer tasques d’actualització, arxiu i control de la documentació legal requerida.
• Atendre de forma molt educada i adequada les peticions de la resta de col·laboradors del Grup, i treballar en equip per oferir la millor qualitat de servei i de resposta.
Condicions que ofereix l’empresa
Perspectiva de la feina
€ segons vàlua del candidat/a, d’entre 19.000 i 24.000 €/bruts a l’any.
Altres dades a destacar
•Lloc de treball ubicat a El Perthús
•Horari d’oficina (9h a 18h amb una hora de descans) fent jornada intensiva alguns divendres (de 9h a 16h)..
•Condicions laborals i de vacances segons conveni.
-FP II amb titulació Administratiu i Comercial
-Cicles Formatius de Grau Superior amb titulació Administració
-Cicles Formatius de Grau Superior amb titulació Administració i finances
-Llicenciat amb titulació Administració i Direcció d'Empreses
•Experiència en una posició similar o en empresa comercial, de mínim dos anys.
•Residència situada a una distància màxima de 30 quilòmetres dels serveis centrals (El Perthús).
Nivell d'experiència
Altres requeriments
•Una molt bona actitud per aprendre, ser una persona proactiva, amb capacitat comptable i administrativa i polivalent per treballar a serveis centrals.
•Una persona amb molt bona educació, capacitat d’organització i comunicació i amb ordre i rigurositat.
Administració de comunitats necessita auxiliar
Comarca La Selva
Organigrama SL: recursos humans, selecció de personal, formació empresarial, psicologia industrial.
Comarca Pla de l'Estany
GCT PLUS SABADELL precisa d'incorporar un tècnic superior en PRL per oficina a Hospitalet de LLobregat.FUNCIONS:Evaluacions de riscosImpart...
Comarca Barcelonès
Empresa de serveis, transports, excavacions i treballs agrícoles.
Comarca La Selva
Consultoria i Management Selecció de Personal
Comarca El Segrià
Important empresa de Banyoles està en cerca i captura d'un administratiu/va de recepció amb ganes de treballar i sumar al equip humà.
Comarca Pla de l'Estany
Som un Grup d'empreses dedicat al sector immobiliari, patrimonial i constructor amb altres branques productives del sector del Caravaning, pk de ca...
Comarca Gironès
#J-18808-Ljbffr