3 days ago Be among the first 25 applicants
Get AI-powered advice on this job and more exclusive features.
Formació
Preferiblement disposar d’un Cicle formatiu de Grau Superior en Integració Social, Animació Sociocultural o relacionats o bé cursant (mínim 2 cursos acabats) estudis universitaris relacionats amb l’àmbit de l’educació.
Amb títol de monitor/a i/o director/a d’activitats de lleure.
Experiència
Domini de la llengua catalana (equivalent a nivell C)
Experiència en el treball socioeducatiu amb joves en desavantatge social.
Experiència en atenció socioeducativa individual i grupal.
Es valorarà competències i expertesa en l’ús de tecnologies digitals per a l’èxit educatiu, la cura del benestar digital i la creació maker amb infants.
Competències
* Capacitat de programar, executar i avaluar activitats socioeducatives amb joves en situació de desavantatge social.
* Dinamisme, flexibilitat i empatia.
* Capacitat d’acompanyar als equips de voluntariat i alumnat en pràctiques.
* Autonomia, capacitat de gestió i organització.
* Competència en treball intercultural, comunitari i en xarxa.
Treball
* Seguiment del procés socioeducatiu dels joves (15-21 anys) amb el suport i supervisió de la persona responsable del projecte.
* Participar en el disseny de la programació, realització i avaluació de les activitats socioeducatives amb joves.
* Dinamització de les activitats amb grups de joves en situació desavantatge social.
* Acompanyament a l’equip de voluntariat i alumnat en pràctiques.
* Preparació, manteniment i gestió dels materials i espais del projecte.
Horari
10 hores
Salari brut
421,46 euros
Contractació
Indefinida
Presentació de candidatures fins
30/05/2025
Oferta en PDF
DPC-2505TMJB.docx.pdf
Eixos
Infància i adolescència
Seus
El Casal dels Infants de Badalona
Seniority level
* Entry level
Employment type
* Full-time
Job function
* Other
Industries
* Individual and Family Services
Get notified about new TÈCNIC/A MIG EDUCATIU/VA PEL PROJECTE DE CASAL JOVE A BADALONA jobs in Barcelona, Catalonia, Spain.
We’re unlocking community knowledge in a new way. Experts add insights directly into each article, started with the help of AI.
#J-18808-Ljbffr