Missió del lloc de treball
Depenent dels Responsables dels Serveis d'Administració de Personal i de Gestió de Persones, participaràs en tots els processos de gestió i administració de personal, amb la finalitat de garantir la correcta aplicació de la normativa vigent i el compliment dels objectius del Departament de RH. Els processos de
nòmina i afiliació
seran el nucli de la teva activitat.
Responsabilitats principals
Confecció i pagament de nòmines i Seguros Socials
Elaboració i gestió de contractes laborals i de pràctiques acadèmiques
Tramitacions associades (altes, baixes, IT, quitances, etc.)
Coordinació amb el Dep. Econòmic-Financer per IRPF i comptabilitat
Gestió de personal: horaris, permisos, vacances...
Atenció i assessorament laboral a les persones del Teatre
Assessorament tècnic a l'usuari intern
Qualsevol altra funció relacionada amb la missió del lloc de treball
Perfil i requisits
Formació reglada:
Grau o Llicenciatura en Relacions Laborals, Administració de Personal o Gestió de Recursos Humans
Formació complementària:
gestió i legislació pròpia de RH, aplicacions informàtiques del sector
Experiència mínima:
5 anys en funcions similars
Elements de valoració
Coneixement de gestió de recursos humans i legislació laboral
Català i castellà imprescindibles; anglès valorable
Coneixement de
SAP HR
Competències: orientació al servei, organització, treball en equip, comunicació, capacitat resolutiva, autonomia i proactivitat
Es valorarà la condició acreditada de minusvàlua
Recepció de C.V.'s
Només s'acceptaran candidatures enviades al correu:
Termini: fins al 14/11/2025