Som una empresa especialitzada en gestió integral de menjadors escolars ecològics amb 13 anys al sector, els nostres menús es caracteritzen per oferir un mínim de 70% de productes ecològics certificats, la majoria dels quals de proximitat amb compra directa a productors i productores. Paral-lelament, eduquem als infants en l’alimentació saludable, hàbits socials, autonomia, sostenibilitat, temporalitat dels aliments, reducció del malbaratament i lleure educatiu amb les activitats i tasques que dur a terme els nostres monitors i monitores. En l'àmbit pedagògic i educatiu treballem en la resolució de conflictes, l’autonomia dels infants, primers auxilis i en les intoleràncies i al-lèrgies alimentàries.
A Ecomenja cerquem monitors i monitores de lleure per a l’acompanyament d’alumnes en l’etapa infantil i primària durant l’espai migdia per a les escoles de Vilassar de Mar i Cabrils en les quals donem servei. Ens sorgeix la necessitat de cercar monitors i monitores per a la suplència puntual o de llarga durada de treballadors i treballadores de l’empresa que estan en situació de baixa mèdica, gaudiment de permisos o absències. Si t'interessa formar part de la nostra bossa de CV per a suplències inscriu-t'hi!
- Experiència 1 anys. Valorable experiència al sector, en menjadors escolars i preferiblement titulació de monitor/a lleure o similar
- Competències / coneixements: Carnet de monitor de lleure / certificat negatiu de delictes sexuals
- Contracte laboral temporal (1 mesos)
- Jornada parcial (12 hores - jornada setmanal)
- Salari mensual brut 496