Hermès, creadora, artesana y comerciante de objetos de alta calidad, es desde 1837 una maison familiar e independiente francesa con más de 20 000 empleados en todo el mundo. Impulsada por su permanente espíritu emprendedor y su constante nivel de exigencia, Hermès cultiva la libertad y la autonomía de cada individuo mediante una gestión responsable. La empresa perpetúa la transmisión de un savoir-faire excepcional mediante un fuerte anclaje territorial que respeta a las personas y los recursos. Dieciséis oficios nutren la creatividad de la maison, cuyas colecciones están presentes en más de 300 tiendas en todo el mundo.
KEY RESPONSIBILITIES
* Support the sales team in welcoming the customers
* Assist sales personnel in their daily tasks
* Serve drinks to customers when needed
* Contribute to the organization, maintenance and optimization of the store
COMPETENCIES AND SKILLS
* Acts as a team player
* Take initiative
* Demonstrates warmth and empathy, especially with objections
* Stays calm when under pressure whilst also being adaptable and versatile
* Acts as a true ambassador of the House
* Hold a high level of personal standards
* High level of English (at least a B1 level is required). Other languages are a plus
"Hermès Ibérica is committed to gender equality and equal opportunities at all levels and for all employees.
As a responsible employer, we are committed to ethics, diversity and inclusion.
Join the Hermès human adventure" #J-18808-Ljbffr