Coneixes algú a qui li pugui interessar?
Descripció de l'oferta Adjunt DIRECCIÓ FINANCERA a Comarca Baix Camp
Empresa prestigiosa amb elevats estàndards de qualitat i desenvolupament. Moderna i amb oficines totalment reformades.
Oferim condicions laborals i salarials per sobre del rang mitjà a la província.
Funcions i requisits de la vacant
RESPONSABLE dins AREA FINANCERA: Aquesta àrea te gran importància al grup empresarial donat que està integrada per més de 20 societats amb conslidacions als Estats Units, Xile, Colombia, etc. Amb diferents unitats monetàries i idiomes i gestionant un global de més de 40 persones en l’equip financer. La major part de l’activitat es desenvoluparia a les oficines centrals de Reus.
FUNCIONS
- Gestió, supervisió i control de processos administratius i comptables en
col·laboració amb els responsables d'administració de les filials del grup.
- Anàlisi d'estats financers.
- Domini de coneixements en normativa i procediments comptables.
- Preparació d'estats financers i altra documentació per a tercers
(bancs, auditors).
- Control del pool bancari: dates de renovació de línies, control de condicions bancàries, gestió de les línies de circulant.
– Planificació de tresoreria. Anàlisi de tresoreria.
- Coordinació amb responsable fiscal i assessors per a la planificació i gestió d'obligacions fiscals del grup.
- Elaboració de tancaments econòmics mensuals, reports periòdics a Direcció del Grup (Confecció de Compte de Resultat, Balanços i fluxos de caixes i tancaments mensuals; anàlisi de desviació versus anys anteriors i pressupostos).
- Confecció del pressupost anual juntament amb la Direcció General i direcció Financera: control i seguiment del mateix.
- Control d'inversions, immobilitzats, compres, fabricació, R+D i
comercial Màrqueting.
- Gestió d'equips de controllers
- Impulsar i gestionar indicadors de claus de (KPI's) per al control i seguiment del negoci del grup.
. REQUISITS PER AL LLOC
- La persona seleccionada haurà de disposar de formació universitària a ADE, dret, economia amb Màster Financers o similar. Haurà de comptar amb un mínim de 5 a 15 anys d'experiència al departament de comptabilitat, es valorarà experiència al sector en gestoria o consultoria, empreses d'auditoria, multinacionals, etc...
- Residència a Reus o rodalies.
- Experiència treballant en diferents centres de treball ubicats en diferents països.
- Experiència de gestió d'equips de controllers a nivell internacional.
- Disponibilitat de viatjar.
Condicions que ofereix l’empresa
Perspectiva de la feina
Indefinit amb creixement en posició i salari.
Previsió d'incorporació
€ 40000 El salari es negociable Negociable en funció de la candiatura
Altres dades a destacar
Empresa amb elevat prestigi i amplis beneficis socials. Oficines modernes, bon ambient de treball i possibilitat real de creixement.
Ambient altament especialitzat i professionalitzat.
Grup empresarial consolidat i en creixement continu, oferim lloc de treball amb responsabilitat i acompanyat d'equip d'experts a nivell internacional.
-Grau amb titulació Administració i Direcció d'Empreses
Experiència vimprescindible com a Controller financer, Adjunt/a la Direcció Financera o Adjunt/a a Gèrència en grup empresarial.
Valorable experiència en una de les Big4 com a Auditor.
Nivell d'experiència
Altres requeriments
Residencia a la província de Tarragona, preferiblement a la comarca del Baix Camp.
Organigrama SLU: recursos humans, selecció de personal, formació empresarial, psicologia industrial.L'equip de consultors experts en selecció d...
Comarca Gironès
Empresa de selecció de personal i headhunting.
Comarca Alt Empordà
Empresa del sector nàutic. Comerç i reparació d'embarcacions.
Comarca Alt Empordà
Organigrama SLU: recursos humans, selecció de personal, formació empresarial, psicologia industrial.L'equip de consultors experts en selecció d...
Comarca Gironès
Consultoria i Management Selecció de Personal
Província Huesca
Important empresa de Banyoles està en cerca i captura d'un administratiu/va de recepció amb ganes de treballar i sumar al equip humà.
Comarca Pla de l'Estany
Consultoria i Management Selecció de Personal
Comarca El Segrià
Empresa de reciclatge que es dedica a la recollida de tots tipus de residus i a la seva gestió i valorització.
Comarca Alt Empordà
Ens dediquem al ram de la construcció d'interiors, especialitzats en oficines, locals comercials i naus industrials.Fem tot tipus d'instal.lacion...
Comarca Gironès
Consultoria en RRHH especialitzada en la selecció de càrrecs intermitjos i directius
Comarca Garrotxa
#J-18808-Ljbffr