Per a prestigiós grup empresarial, especialitzat en la producció i comercialització de productes d´alimentació ecològics i de qualitat, seleccionem per a la seva botiga de Vic un/a CAP DE SECCIÓ SUPERMERCAT (ATENCIÓ AL CLIENT). FUNCIONS PRINCIPALS:
-Lideratge de l´equip d´atenció al client i caixers/es (3 a 6 persones) cap a la consecució dels objectius.
-Entrenament, motivació i suport a l´equip -Optimització de la secció (ordre, neteja, evitar cues a les caixes, gestionar les incidències, atendre i gestionar les reclamacions, protocols de devolució de productes i diners, cobraments/pagaments, etc.) -Control KPI´s -Suport al/la gerent de l´establiment en tot allò que sigui necessari. Oferta de treball a la comarca Osona-Bon nivell de català i castellà parlats i escrits -Residència a Osona o zones limítrofes -Ofimàtica bàsica-Experiència en tasques similars -Experiència en la gestió d´equips de treballS´OFEREIX:
-Retribució fixa+variable -Estabilitat laboral -Incorporació a empresa amb valors i en expansió -Possibilitats de promoció