Àbac Assessors
Despatx professional a Terrassa, busquem talent amb visió de futur. Som un equip tecnològicament avançat, membre del Centro de Innovación de Despachos Profesionales (CIDP), socis de la xarxa internacional iusTime i Partner Oficial de Holded.
Creiem en una assessoria que evoluciona, que digitalitza processos i que aposta per la Intel·ligència Artificial (IA) com a eina clau per oferir més valor als nostres clients.
Quines seran les teves funcions?
Sota la supervisió dels responsables de departament, et responsabilitzaràs de:
* Gestionar tot el cicle comptable d'una cartera de clients (societats i autònoms).
* Confeccionar i presentar impostos trimestrals dels clients assignats.
* Preparar les empreses per les noves obligacions del Veri*Factu i la Factura Electrònica.
* Incorporar la IA en els processos de producció del departament.
* Automatitzar, dins l'entorn del portal del client, la comunicació i la gestió documental.
* Preparar les comptabilitats per a analítiques de dades i informes econòmico-financers.
* Participar en el disseny d'un nou servei d'anàlisi econòmica‑financera amb Power BI i IA.
* Col·laborar en la digitalització i automatització de processos interns.
Què demanem?
* Experiència mínima de 2 anys en Un Departament Comptable (empresa o Despatx Professional), gestionant el cicle comptable complet amb programes de gestió.
* Tresoreria i conciliació bancària amb eines tecnològiques d'última generació (abstenir-se perfils sense coneixements del cicle comptable complet).
* Formació: Grau mitjà o superior en Administració i Finances, o estudis universitaris en ADE, Economia, Comptabilitat i Finances.
* Perfil professional: Persona comunicativa, amb visió comercial i capacitat per gestionar nous projectes amb clients.
* Domini d'Excel i eines ofimàtiques.
* Experiència amb programes com SAGE, A3, Holded o Contaplus.
* Coneixements i ús pràctic de la Intel·ligència Artificial, comptabilitat amb OCR, o integració de dades entre programes.
* Idiomes: Català, castellà i anglès.
* Valorem especialment: Experiència en conciliacions bancàries automàtiques, comptabilitat amb OCR.
* Coneixement d'eines com Autodespro, NET Asesor, BiLoop o Kairos.
* Experiència amb ERP SAGE despachos/Murano o Holded.
* Coneixements de Power BI i IA aplicada.
* Perfil extrovertit i capacitat per atendre clients (perfil Front Office).
Què t'oferim?
* Incorporació a un despatx líder en innovació tecnològica i assessorament integral.
* Contracte indefinit i incorporació immediata.
* Flexibilitat horària i opció de teletreball parcial després de 6 mesos.
* Jornada intensiva els divendres i durant el període vacacional.
* Formació contínua a càrrec de l'empresa (CEF, Euncet, col·legis professionals).
* Menjador-office a les instal·lacions.
* Accés als grups professionals i esdeveniments de CIDP, iusTime i Holded (Accountex, tallers, jornades, Partner Day).
* Pla de carrera professional real, amb accés a la posició de Consultor/a en 1,5‑2 anys.
* Retribució fixa + variable, segons perfil i experiència; no es descartarà cap candidatura per motius econòmics.
* Possibilitat de retribució flexible.
Ubicació
Terrassa
Incorporació immediata. Si creus que és el teu moment per créixer professionalment, envia'ns el teu CV.
#J-18808-Ljbffr