A l’Associació Alba acompanyem a les persones a fer realitat els seus projectes de vida i fem créixer oportunitats al territori. Som un equip compromès amb la inclusió, el benestar i la igualtat d’oportunitats. Si t’apassiona la comunicació, les xarxes socials, el vídeo i el disseny, i vols posar el teu talent al servei de les persones, aquesta és la teva oportunitat.
Àrea: Projectes de Vida
Ubicació: Flexibilitat geogràfica Urgell-Segarra
Incorporació: Gener 2026
Data límit candidatures: 12 de Desembre 2025
Que faràs?
1. Donaràs suport a l’equip gestor de projectes de vida.
2. Realitzaràs tasques administratives, de redacció i ordre de protocols, suport a l’equip tècnic.
3. Suport en la implantació de programes informàtics.
4. Treballaràs en equip i et coordinaràs amb altres serveis i àrees de l’entitat.
Que ens agradaria de tu?
5. Busquem una persona amb formació en l’àmbit social (cicle superior o grau universitari), motivada i flexible, amb capacitat d’organització, iniciativa i treball en equip.
6. Valorarem especialment l’experiència amb persones amb diferents capacitats i edats.
7. Ens agradaria que comparteixis la mirada de l’atenció centrada en la persona.
8. Busquem algú amb empatia, bones habilitats de comunicació i disponibilitat horària.
Què t'oferim?
9. Jornada de 40h/setmanals amb flexibilitat horària.
10. Salari: categoria C2 - Suport a la gestió (21.000€/anuals bruts)
11. Formar part d’un equip de persones amb empenta.
12. Possibilitat de participar en formacions, especialitzar-te en temes concrets i créixer professionalment.
Treballar en projectes amb sentit, en un entorn rural viu i amb comunitat.
Requisits de l'oferta
Disposar de la titulació requerida.
Carnet de conduir.
(indicar a observacions el nom de l'oferta: Suport a la Gestió Projectes de Vida).
Contacte : Marina Minguell mminguell@aalba.cat Telèfons 973 311 300
Si creus en una societat més justa i inclusiva,
vine a posar la teva empenta al servei de les persones.
Juntes teixirem el futur que volem.