Busquem un/a professional amb 7 anys d’experiència en comunicació i creació de continguts per dissenyar, implementar i analitzar campanyes de difusió integrals. La persona seleccionada serà responsable de tot el cicle de vida del contingut, des de la investigació inicial de l'audiència fins a la mesura de l'impacte, assegurant que els missatges siguin clars, efectius i tècnicament precisos.
Formaràs part de Fail Fast, un estudi digital amb més de 90 perfils multidisciplinaris que milloren a diari productes, serveis i marques a través de la creativitat, el disseny i la comunicació. Y ho fan sense por a caure, perquè aixecar-se forma part de la millora contínua que defineix la nostra manera de fer. Per això tindràs accés a un programa de creixement basat en sessions de Power-Up i mentoring, amb espais de co-creació i la possibilitat de formar-te i certificar-te en múltiples especialitats. Tot això, en unes oficines ubicades a Barcelona, a prop de la platja i amb un increïble equip humà.
Què faràs?
La teva missió serà:
* Anàlisi Estratègica i de Públics: Realitzar anàlisis exhaustives per identificar les necessitats i les preferències de comunicació de diferents perfils sanitaris.
* Planificació de Campanyes: Dissenyar plans de comunicació estratègics que incloguin la selecció de canals multicanal (pantalles, fulletons, cartells, intranet, etc.) i l'elaboració de calendaris adaptats a les particularitats de cada segment, incloent sessions formatives i dinàmiques de gamificació.
* Creació de Continguts Específics: Redactar continguts i missatges clau. Això inclou guions per a vídeos, webinars i sessions, amb un focus diferenciat en aspectes com l'impacte econòmic per a directius.
* Coordinació i Qualitat Tècnica: Col·laborar estretament amb el dissenyador gràfic per a una integració visual efectiva i coordinar-te amb experts tècnics per garantir la precisió i la rellevància dels missatges.
* Gestió del Feedback i Optimització: Recopilar i analitzar el feedback de l'audiència per mesurar l'abast i la comprensió, ajustant l'estratègia comunicativa. Definir mètriques i utilitzar eines d'anàlisi per mesurar l'abast, la comprensió i l'impacte dels missatges en funció dels objectius establerts. Elaborar informes de valoració i impacte de les iniciatives, identificant fortaleses, debilitats i oportunitats de millora per a futures accions.
Requisits:
* Experiència: Mínim 7 anys d'experiència en comunicació i creació de continguts per a campanyes de difusió.
* Formació: Titulació universitària en Periodisme, Comunicació Audiovisual, Publicitat, Relacions Públiques o Màrqueting (o similars).
* Habilitats de Negociació: Gran habilitat de defensa oral, persuasió i negociació amb executius.
* Idiomes: Domini del català (mínim nivell C), espanyol i anglès (mínim B2).
Valorable:
* Experiència en eines de disseny (Adobe, Figma).
* Capacitat d'autoorganització, proactivitat i de gestió de diversos projectes simultanis complint terminis d'entrega.
Què oferim?
* Model de treball híbrid amb un percentatge de remote work segons el projecte en què participis.
* Fem pinya! Coneix els teus companys/es en les activitats que organitzem periòdicament de forma presencial i virtual: PowerUps, All Hands, Team Building…
* Oferim recursos formatius com certificacions, classes d’anglès i català en línia o plataformes com Udemy for Business i isEazy.
* Pla de Retribució flexible: títol de transport, restaurant i guarderia, assegurança mèdica, dental i de vida.
* Programa de referències: si ens presentes un/a amic/ga i acaba formant part de Fail Fast, tens premi!
* Compromís amb la diversitat i la igualtat d’oportunitats.