Descripció de l'oferta
Assessoria i gestoria especialista en Cooperatives, petites empreses i règim d'artistes cerca un/a administratiu-iva de personal per exercir la feina quotidiana del departament de recursos humans.
Responsabilitats principals:
* Gestiona la relació laboral amb els empleats, des del contracte fins a la baixa. Això inclou fer nòmines, gestionar les incapacitats laborals i seguir el correcte procediment legal.
* Lleva a terme tasques administratives relacionades amb la documentació dels empleats, com ara comptes, altres documents relatius als empleats, etc.
* Realitza tasques de gestió de correu i fomenta una comunicació eficaç entre tots els departaments de l'empresa.
* Treballa amb el programa A3NOM per simplificar i accelerar el procés de nòmina i altres funcions relacionades amb la gestió del personal.
Condicions laborals:
* Tipus de relació professional: Contracte.
* La persona seleccionada disposarà d'una remuneració anual bruta de 16.000 €.
* Formació reglada: Requerim una titulació universitària oficial en Administració i Finances personals o una titulació equivalent que avaliï l'adquisició de coneixements relacionats amb aquesta matèria.
* Coneixements informàtics avançats: L'administratiu-iva de personal haurà de tenir experiència prèvia amb el programa A3 NOM i estar familiaritzat amb les noves tecnologies aplicades a la gestió de recursos humans.
* Idiomes: La persona seleccionada ha de ser capaç de parlar català i castellà amb fluïdesa.