Empleo
Mis anuncios
Mis alertas
Conectarse
Encontrar un trabajo Consejos empleo Fichas empresas
Buscar

Tècnic/a en crm

Sevilla
Indefinido
Sistema de Salut de Catalunya
Publicada el Publicado hace 14 hr horas
Descripción

Qui som?
Som l’organització garant de l’atenció de salut i de l’accessibilitat als serveis sanitaris de la població de Catalunya. La nostra missió és garantir l'atenció sanitària de cobertura pública, integral i de qualitat a tots els ciutadans i ciutadanes de Catalunya.

En què consistirà el teu lloc de treball?
Definir, mantenir i millorar els requeriments funcionals del CRM (Customer Relationship Management), assegurant-ne l’alineament amb els objectius estratègics de l’organització i coordinant les activitats associades.
Participar en la definició de la governança del sistema i vetllar per la difusió i aplicació dels protocols i criteris d’ús entre els equips implicats.
Recollir, analitzar i prioritzar les necessitats de les àrees funcionals, actuant com a enllaç entre els equips tècnics i de negoci.
Dissenyar i executar campanyes omnicanal, així com elaborar manuals, protocols, materials formatius i guies de bones pràctiques, per facilitar l’adopció i ús efectiu del CRM.
Planificar i dirigir projectes d’implementació, evolució i millora del sistema per optimitzar processos i funcionalitats, coordinant equips multidisciplinaris i assegurant la qualitat de les solucions.
Supervisar els serveis prestats per tercers, gestionant les seves activitats i assegurant el compliment dels acords establerts.
Vetllar per la qualitat, integritat i consistència de les dades del CRM, establint processos de validació i auditories periòdiques.
Col·laborar en l’extracció d’indicadors, l’anàlisi de resultats i l’elaboració d’informes que facilitin la presa de decisions basada en dades.

Què necessites per poder treballar amb nosaltres?
Titulació universitària de diplomatura o equivalent.
Certificat de nivell de suficiència de català (C1) o equivalent.

Com podries aportar valor afegit?
Experiència en la definició de requisits, disseny de processos, integració en terceres plataformes digitals i suport a usuari en projectes de CRM.
Experiència en l’extracció i gestió de dades mitjançant SOQL i/o SQL.
Experiència en la configuració i personalització, en la visualització de dades i en l’elaboració d’informes a Salesforce

Quines habilitats estem buscant?
Per treballar a la nostra organització cal que siguis un/a professional amb: flexibilitat, orientació a la ciutadania o a l’interlocutor, orientació a resultats i treball en equip.
Per aquest lloc en concret necessitaràs pensament analític i iniciativa.

Què t’oferim?
Contracte: interinatge
Àmbit de treball: Barcelona
Retribució: nivell 2.2 (43.758,40 € anual).
Jornada: completa.

El Servei Català de la Salut és una organització que vetlla per la transparència i la igualtat d’oportunitats i de condicions. Vetllem per la diversitat i la inclusió dins dels nostres equips. Els nostres processos de selecció es basen en l’experiència professional, la formació i les competències professionals de cada candidatura. Valorem que aquestes estiguin alineades amb els nostres valors, tals com el compromís i responsabilitat envers la ciutadania, la transparència i la professionalitat.

Enviar
Crear una alerta
Alerta activada
Guardada
Guardar
Ofertas cercanas
Empleo Sevilla
Empleo Provincia de Sevilla
Empleo Andalucía
Inicio > Empleo > Tècnic/a en CRM

Jobijoba

  • Dosieres empleo
  • Opiniones Empresas

Encuentra empleo

  • Ofertas de empleo por profesiones
  • Búsqueda de empleo por sector
  • Empleos por empresas
  • Empleos para localidad

Contacto/ Colaboraciones

  • Contacto
  • Publiquen sus ofertas en Jobijoba

Menciones legales - Condiciones legales y términos de Uso - Política de Privacidad - Gestionar mis cookies - Accesibilidad: No conforme

© 2025 Jobijoba - Todos los Derechos Reservados

Enviar
Crear una alerta
Alerta activada
Guardada
Guardar