Des de GCTPlus ETT Manresa estem seleccionant un/a Administratiu/va de trànsit per a una empresa especialitzada en moviments de terres, construcció, transport i gestió de residus, ubicada a les rodalies del Bages.
Busquem una persona responsable, organitzada i amb experiència en tasques administratives dins del sector logístic o de transport, que vulgui formar part d'una empresa consolidada i amb bon ambient de treball.
FUNCIONS PRINCIPALS:
Planificació i coordinació de les rutes de transport.
Tracte diari amb conductors i clients per garantir un servei eficient.
Gestió de la documentació de trànsit: albarans, fulls de ruta, documentació de vehicles, etc.
Introducció de dades i arxiu documental.
Tasques administratives generals de suport al departament de trànsit.
REQUISITS:
Experiència prèvia en posicions similars, preferiblement en empreses de transport o construcció.
Bon domini d'eines ofimàtiques (especialment Excel).
Nivell alt de català i castellà, tant oral com escrit.
Persona resolutiva, proactiva i amb capacitat d'organització.
S'OFEREIX:
Contractació inicial a través d'ETT amb possibilitat d'incorporació posterior a empresa.
Horari intensiu de dilluns a divendres: de 8:00 a 16:00 h.
Bon ambient laboral i estabilitat en una empresa del sector en creixement.