Overview
Impartir principalment extraescolars de modelatge amb argila Honey Clay i d’altres activitats artístiques. Imprescindible disponibilitat mínima fins al juny.
Requisits Mínims
* Nivell d’anglès Advanced (C1). El procés de selecció es durà a terme en anglès
* Experiència prèvia en el món de l’ensenyament o monitorització així com sensibilitat per comunicar-se i treballar amb nens.
* Estudiant o grduats en estudis vinculats a les arts plàstiques.
* Habilitat en manualitats, pintura, dibuix, etc …
* Disponibilitat per treballar tardes entre setmana (1h al dia de dilluns a dijous) i caps de setmana de manera puntual
* Necessitem compromís de continuitat com a mínim fins a juny
* Capacitat de treballar en equip, autonomia i implicació en el treball
* Certificat negatiu de delictes sexuals actualitzat.
* CIUTAT DE RESIDÈNCIA :
BARCELONA
Requisits Desitjats
* Nivell d’anglès nadiu, bilingüe o Proficiency.
* Titulació de monitor i / o director de Lleure
* Titulació en Belles Arts o similar
Oferim
* Formació en la metodologia que utilitzem per realitzar els nostres tallers de modelatge.
* Formar part d’un equip de treball jove, dinàmic i emprenedor.
* Contracte laboral a temps parcial per hores (d’1 a 2 hores al dia de dilluns a dijous) a les tardes.
* A diferents escoles / centres de Barcelona (Principalment districte de Sant Martí).
* Inici :
Setembre / Octubre
Funcions
* Impartir tallers de modelatge amb JumpingClay en anglès en centres escolars, en la nostra acadèmia i en moments puntuals.
* Impartir tallers de modelatge amb JumpingClay en català / castellà en centres escolars, en la nostra acadèmia i en moments puntuals.
* Si s’escau impartir tallers de dibuix, còmic, il lustració en català / castellà en centres escolars, en la nostra acadèmia i en moments puntuals.
* Fer el seguiment dels alumnes (assistència, notes, informes, etc.), en alguns casos completar informes al final de cada trimestre.
Seniority level
* Entry level
Employment type
* Full-time
Job function
* Other
Industries
* Education Administration Programs
#J-18808-Ljbffr