Descripció del lloc
A bonÀrea busquem a una persona proactiva, resolutiva i amb actitut dinàmica per gestionar la obertura de les noves botigues, realitzar el seguiment d'auditories i oferir suport contínu a les diferents botigues.
Quin serà el teu dia a dia?
* Coordinar i executar totes les accions necessàries per garantir una inauguració exitosa de les noves botigues.
* Liderar i supervisar el procés d'obertura, oferint suport integral durant tota l'activitat.
* Consolidar els coneixements del personal de botiga i franquiciats en gestió comercial i administrativa.
* Recollir suggeriments i comentaris de les botigues i traslladar-los a l'àrea de franquícies.
* Realitzar auditories d'imatge i qualitat segons el pla establert.
* Executar controls d'inventari mitjançant recomptes físics a les botigues.
* Donar resposta a incidències i necessitats comunicades des de la central.
* Elaborar controls conforme a les normes ISO 9001:2000.
* Fer el seguiment i oferir suport a les botigues assignades a la teva zona.
Oferim contracte estable
L'horari serà de les 9:00h a les 18:00h (+)
Formació Mínima
Formació relacionada en l'àmbit administratiu/comercial.
Altres requisits
* Una persona amb iniciativa, capacitat d'organització, bones habilitats comunicatives i de treball en equip.
* Disponibilitat per viatjar
* Permís de conduir
Incorporació
Breu
Salari
No informat