Administratiu/va Logística i Postvenda amb Francès
Funcions i requisits de la vacant Administratiu/va Logística i Postvenda amb Francès
Descripció del lloc de treball
Ets una persona organitzada, metòdica i amb experiència en logística i/o postvenda? T’apassiona l’atenció al client i treballar en un entorn dinàmic? Uneix-te al nostre equip!
A CHITRA EUROPEAN FURNITURE busquem incorporar un/a Administratiu/va per al Departament de Logística i pel Dpt. Postvenda.
Les teves principals responsabilitats seran:
* Recepció d’albarans des del Departament de Comandes.
* Introducció al sistema i organització de rutes amb les plataformes logístiques.
* Atenció telefònica de trucades entrants i del mateix departament.
* Càlcul de cubicatges dels contenidors.
* Gestió de correus electrònics de proveïdors i de les càrregues dels camions.
* Gestió d’incidències i aportació de resolució amb els clients i proveïdors.
* Coordinació amb els transitaris de tot el circuit de compra, des de la fàbrica internacional fins al nostre magatzem.
* Recepció i control de les comandes de compra a proveïdors.
* Imprescindible coneixement de francès i d’Excel.
Requisits valorables:
* Domini imprescindible de francès.
* Es valoraran coneixements en gestió de compres d’importació i/o postvenda.
Requisits indispensables:
* Experiència mínima de 3 anys en un Departament d’Administració (preferentment logística i/o postvenda).
* Domini d’eines ofimàtiques (Excel, Word, sistemes ERP, etc.).
* Persona resolutiva, organitzada i sistemàtica.
* Capacitat per treballar sota pressió i en equip.
Condicions laborals:
* Retribució: 1.700 € bruts en 12 pagues.
* Horari intensiu: de dilluns a divendres, de 8:00 a 16:00.
* Vacances: 24 dies laborables, a escollir de manera flexible.
Residència al Baix Empordà (lloc de treball a Begur)
#J-18808-Ljbffr