Parlem és l’operadora de telecomunicacions nascuda a Catalunya que ofereix serveis integrals de mòbil, Internet, fix i televisió i que aspira a donar servei als seus clients a qualsevol racó del món, tant a Particulars com a Empreses.
Actualment, estem buscant un/a persona amb experiència en l'àrea de Relacions Laborals per incorporar-se al departament de RRHH.
Quines seran les teves responsabilitats?
* Gestionar i supervisar els processos de contractació.
* Seguiment del cicle complet de la nòmina a coordinar amb gestoria externa.
* Control de les altes/baixes, IT, permisos, finalitzacions i altres tràmits laborals.
* Assegurar el compliment de la normativa laboral i coordinar-se amb assessories jurídiques/laborals externes si escau.
* Acompanyar i donar suport en matèria de PRL.
* Actuar com a referent i punt de consulta de l’equip de RRHH per a temes legals, documentals i operatius.
* Donar suport a la Direcció de RRHH en projectes transversals, auditories, implementació de noves polítiques i transformació digital.
Què esperem de tu?
* Formació universitària: relacions laborals, dret o ADE
* Experiència mínima de 5 anys
* Català i castellà nadiu, l'anglès és un plus
* Alt domini d'office
Per què Grup Parlem?
* Ambient de treball jove i dinàmic.
* Flexibilitat horària d’entrada i sortida.
* Teletreball en model híbrid.
* Targeta de retribució flexible.
* Jornada intensiva a l’estiu.
* Festa el dia del teu aniversari.
* Bonus semestral segons assoliment d’objectius.
* Jornada de 37,5h.