Descripción de la oferta
Des de Caixa Rural busquem una persona per al lloc de Gerent d'Empreses a l'oficina de Barcelona amb experiència en Banca d'Empreses per a la Xarxa d'Oficines de Catalunya.
Aprofita l'oportunitat de formar part de Caixa Rural i desenvolupar-te en una entitat financera diferent a qualsevol altra; una Cooperativa de Crèdit que treballa amb l'objectiu d'ajudar-te a aconseguir els teus somnis i assolir un futur millor.
Col·labora amb un equip il·lusionat, dinàmic i creatiu amb el qual desenvolupar-te en l'àmbit de la Banca Cooperativa.
FUNCIONS:
L'objectiu del lloc és liderar a Barcelona la captació i gestió de clients empresa, la realització d'informes d'operacions i la coordinació amb el seu Centre d'Empreses, així com la prescripció a través dels col·lectius d'empreses del negoci de particulars.
RESPONSABILITATS:
1. Desenvolupament del negoci d'empresa de l'oficina de Barcelona.
2. Captació de nou negoci entre els clients potencials.
3. Anàlisi i seguiment del risc de clients i potencials clients.
4. Increment de la vinculació de la cartera de clients.
5. Liderar i compartir accions i oportunitats.
6. Conèixer i aplicar els canvis normatius, tarifes i procediments del sector.
RETRIBUCIÓ I BENEFICIS:
1. Retribució d'acord amb el perfil i experiència de cada candidatura.
2. Pla de Desenvolupament i Formació interna d'acord amb el perfil i l'experiència.
3. Beneficis Socials: Assegurança de Salut DKV, accés a retribució flexible (Xecs menjador, guarderia, desplaçament), Pla de Pensions, condicions financeres i finançament especials per a empleats/des.
REQUISITS:
Busquem persones amb experiència en Xarxa Comercial d'Empreses i residència o vinculació a la província de Barcelona, a qui els agradi el treball en equip, l'atenció i assessorament a l'empresa, i que busquin marcar-se reptes i superar-los.
FORMACIÓ:
1. Llicenciatura/Grau en FICO, ADE, Econòmiques, Dret i/o similars.
2. Certificacions Assessor MiFID, Certificació LCCI i Operador Banca Assegurances.
3. Es valorarà formació específica en Gestió del Risc, Anàlisi de Balanços, Tècniques de Venda i Negociació i en general coneixements en matèria econòmica, financera, fiscal, normativa i legal.
4. Competència completa en català i recomanable bon nivell d'anglès.
EXPERIÈNCIA:
1. Trajectòria mínima de 3 anys d'experiència en la gestió de carteres com a Gerent d'Empreses.
2. Coneixements, criteri i experiència en productes d'empresa.
3. Experiència en la gestió amb prescriptors i col·laboradors externs.
4. Habilitats de negociació.
5. Coneixement de Barcelona / província i residència a la plaça.
ALTRES CARACTERÍSTIQUES A VALORAR:
1. Coneixement de l'entorn que permeti plantejar estratègies a mig termini.
2. Proactivitat i orientació a reptes, nous projectes i obtenció de resultats.
3. Autonomia, capacitat d'anàlisi i presa de decisions.
4. Dedicació i disponibilitat per viatjar a la zona.
5. Treball en equip. Planificació i organització. Orientació al client. Iniciativa. Orientació a l'assoliment.
6. Maneig de programes informàtics: Ofimàtics (Excel, Word, Outlook), Interns (Iris, SGA, GED, CRM) i Informa.
Esperem la teva candidatura!
Per a qualsevol qüestió, pots escriure'ns o trucar-nos per telèfon.
976 704 856
#J-18808-Ljbffr