UNIFORMES GOURMET requereix secretàri/a comercial polivalent, molt dinàmic/a i altament organitzat/da, per tal de portar a terme diferents tasques, tant administratives, de magatzem, com de brodats. Es valorarà experiència administrativa comercial. Es requereixen coneixements informàtics, però no cal experiència en brodar. S´ofereix contracte de 6 mesos prorrogables, per acabar sent indefinit. Jornada laboral de 8´30 a 14h i de 16 a 18´30h, de dilluns a divendres. Vacances: tres setmanes a l´agost, la resta a repartir durant l´anyLes tasques administratives més importants són seguiment de pressupostos, elaboració de comandes dels clients, realització d´albarans de clients, entrada d´albarans i factures de proveïdors. Tasques de magatzem: recepcionar paquets de proveïdors, obrir-los i classificar per comandes, preparar comandes per entregar a clients i brodar les comandes que així ho requereixin ( en màquina automàtica).- Experiència 3 anys. Es valorarà experiència com a administratiu/va comercial, acostumat/da a gestionar albarans i factures i al tracte directe amb el client.- PROGRAMES FO QUE NECESSITEN TITULACIÓ D'E SECUNDÀRIA DE 2ª ETAPA- títol fp de grau mig - comerç i màrqueting- català (parlat b2 - avançat, escrit b2 - avançat)- espanyol (parlat b2 - avançat, escrit b2 - avançat)- Competències / coneixements: Coneixements d´informàtica ( excel, word, power point...)- Contracte laboral temporal (6 mesos)- Jornada completa