El nostre client és una asseguradora amb un model cooperatiu únic, compromesa amb la salut, la sostenibilitat i el benestar dels seus professionals. Amb una visió social de la medicina i un entorn regulat per Solvència II, forma part d’un grup assegurador consolidat. La teva missió Executar el Pla Anual d’Auditoria Interna (planificació, treball de camp i informes) Fer seguiment de recomanacions i accions correctores Vetllar pel compliment normatiu intern i extern (Solvència II, control intern, etc.) Col·laborar en la identificació i mitigació de riscos amb Control de Riscos i Compliment Millorar processos i controls interns amb les àrees implicades Presentar conclusions a la Comissió d’Auditoria Què necessitem de tu? Grau en ADE, Economia, Actuarials o similar 5 anys d’experiència en auditoria (interna o externa), preferentment en assegurances o entorns regulats Coneixements sòlids del Pla Comptable d’Assegurances i normativa (Solvència II) Valorem formació de postgrau, certificació CIA, experiència en IFRS17, sostenibilitat i DORA Nivell alt de català i castellà (anglès valorable) Bon domini de MS Office; es valora experiència amb BI (ex. Tableau) i auditoria informàtica Perfil competencial Visió analítica i capacitat de diagnòstic Bon nivell de redacció i comunicació de troballes Autonomia, proactivitat i ètica professional Capacitat de treballar amb diferents equips i interlocutors Organització i gestió eficient del temps Què oferim? Projecte amb propòsit social i impacte real Flexibilitat i estabilitat Entorn cooperatiu i col·laboratiu Oportunitats de creixement professional