Busquem una persona organitzada, resolutiva i amb bones habilitats comunicatives per incorporar-se al nostre equip com a Recepcionista i Suport Administratiu.
Si t’agrada treballar en entorns dinàmics, atendre persones i col·laborar en tasques de gestió i organització, aquesta pot ser una gran oportunitat per a tu.
Funcions principals:
* Atendre les trucades telefòniques i donar resposta o canalitzar-les segons correspongui.
* Gestionar i respondre correus electrònics amb professionalitat i eficiència.
* Recepcionar i atendre visites presencials al centre, oferint una acollida amable i orientada al servei.
* Preparar i organitzar documentació de suport per a les activitats i esdeveniments que es duen a terme.
* Donar suport en tasques administratives generals i en la gestió d’arxius i documents interns.
* Col·laborar en la coordinació logística d’activitats i en la comunicació interna amb l’equip.
Requisits
* Categoria professional: Auxiliar administratiu
* Formació reglada requerida: CFG Mitjà
* Experiència mínima: Més de 5 anys en funcions similars
* Coneixements informàtics: Domini del paquet Microsoft Office i del correu electrònic
* Idiomes:
* Català: nivell avançat
* Castellà: nivell avançat
* Anglès: nivell intermedi
Condicions laborals
* Tipus de relació professional: Contracte
* Tipologia de contracte: Indefinit
* Núm. Hores setmanals: 28h
* Horari: de dilluns a dijous, de 13. 00h a 20.00h
* Retribució brut anual: 11.600€
Altres requisits:
* Capacitat per tractar amb públic, empatia, professionalitat i bones habilitats comunicatives.
* Competències més valorades:
* Competències digitals
* Treball en equip i cooperació
* Orientació al client
* Compromís amb l’organització
* Planificació i organització
* Comunicació
* Preocupació per l’ordre i la qualitat
* Categoria professional: Auxiliars
* Formació reglada requerida: d. CFG Mig - d. CFG Mig
* Formació complementària: Es valorarà formació relacionada amb la funció admistrativa i de recepció i atenció al client.
* Temps d'experiència: +5
* Coneixements informàtics: Domini del paquet Microsoft Office i del correu electrònic
* Competències personals més desenvolupades: Competències digitals, Treball en equip i Cooperació, Orientació al Client, Compromís amb l'Organització, Planificació i organització, Comunicació, Preocupació per l'ordre i la qualitat
* Idiomes: Anglès - Intermig, Català - Avançat, Castellà - Avançat