Empleo
Mis anuncios
Mis alertas
Conectarse
Encontrar un trabajo Consejos empleo Fichas empresas
Buscar

Tècnic/a d'acceleració

Málaga (29006)
Cambra de Comerç de Barcelona
Publicada el 28 julio
Descripción

SOBRE LA CAMBRA DE BARCELONAA la Cambra de Comerç de Barcelona treballem per impulsar la competitivitat del teixit empresarial català.
Des del departament d'Innovació, Emprenedoria i Sostenibilitat, donem suport a startups, emprenedors/es i projectes transformadors amb programes que connecten talent, finançament i oportunitats reals de creixement. Busquem una persona amb talent, iniciativa i passió per l'ecosistema emprenedor, que vulgui unir-se al nostre equip per impulsar projectes d'acceleració, innovació oberta i emprenedoria amb impacte.
MISSIÓ DEL LLOCDonar suport i assessorament a emprenedors i startups, fomentant la creació i el creixement de nous models de negoci i identificant les fonts de finançament més adequades. També, coordinar i fer seguiment dels programes d'acceleració i innovació oberta en què participa la Cambra, així com executar projectes vinculats al servei d'innovació.
RESPONSABILITATS PRINCIPALS
Gestió de programes d'acceleració i pre-acceleració:
Implementar i fer seguiment de programes d'emprenedoria i innovació liderats per la Cambra de Barcelona, com ara:
Cap a la mobilitat sostenible
(finançament Generalitat de Catalunya)
Crea i Creix
(finançament Cámara de España)
Despega
(finançament Cámara de España)
Tecnologies Exponencials amb 22@Network
(finançament Generalitat de Catalunya)
Coordinar activitats de formació, esdeveniments i sessions de networking.
Col·laborar amb entitats com la Generalitat, Cámara de España i altres en suport en mentories, formacions i justificació tècnica i administrativa dels programes.
Assessorament a emprenedors/es:
Informar sobre tràmits, formes jurídiques i passos per crear o consolidar una empresa (Programa España Emprende). Derivar consultes a entitats col·laboradores quan calgui.
Participar en el desenvolupament de projectes en sostenibilitat, transformació digital i tecnologies emergents.
Donar suport en recerca, documentació i seguiment de projectes.
Gestionar la relació amb les startups participants en el programa.
Promocionar serveis i productes del departament d'Innovació i Sostenibilitat.
Mesurar resultats i elaborar informes d'impacte, proposar millores i noves estratègies per optimitzar els programes.
PERFIL QUE CERQUEMFormació:
Grau en Administració i Direcció d'Empreses, Economia, Enginyeria, Innovació o similars. Es valorarà formació complementària en startups, innovació o emprenedoria.
Experiència:
Coordinació de programes d'emprenedoria, acceleració o innovació. Coneixement de l'ecosistema tecnològic i empresarial de Catalunya. Es valorarà experiència amb administracions públiques i entitats col·laboradores. Coneixement de tendències en sostenibilitat, tecnologies exponencials i digitalització.
Idiomes:
Català i castellà nadius o equivalents. Anglès mínim nivell C1 (oral i escrit).
COMPETÈNCIES CLAVE
Treball en equip i cooperació
Proactivitat i iniciativa
Planificació i organització
Comunicació efectiva
Flexibilitat i adaptabilitat
Orientació a client i resultats
Gestió de projectes i comercialització
Domini d'eines digitals
QUÈ OFERIM?
Incorporació a un projecte amb impacte real sobre l'emprenedoria i la innovació del territori.
Treball en un equip dinàmic i multidisciplinari.
Accés a una xarxa de professionals, institucions i startups referents.
Entorn de treball flexible i orientat al desenvolupament professional.
COMPROMÍS AMB LA IGUALTAT D'OPORTUNITATSA la Cambra de Barcelona apostem per la igualtat de gènere, la diversitat i la inclusió. Valorem totes les candidatures independentment de l'origen, gènere, edat, orientació sexual o condició.
VOLS FORMAR PART D'AQUEST REPTE?Envia'ns la teva candidatura a ****** i ajuda'ns a fer créixer l'ecosistema emprenedor i innovador de Barcelona!
#J-18808-Ljbffr

Enviar
Crear una alerta
Alerta activada
Guardada
Guardar
Ofertas cercanas
Empleo Málaga (29006)
Empleo Málaga (29006)
Empleo Provincia de Málaga
Empleo Andalucía
Inicio > Empleo > Tècnic/A D'Acceleració

Jobijoba

  • Dosieres empleo
  • Opiniones Empresas

Encuentra empleo

  • Ofertas de empleo por profesiones
  • Búsqueda de empleo por sector
  • Empleos por empresas
  • Empleos para localidad

Contacto/ Colaboraciones

  • Contacto
  • Publiquen sus ofertas en Jobijoba

Menciones legales - Condiciones legales y términos de Uso - Política de Privacidad - Gestionar mis cookies - Accesibilidad: No conforme

© 2025 Jobijoba - Todos los Derechos Reservados

Enviar
Crear una alerta
Alerta activada
Guardada
Guardar