Experiència general requerida: 1 anys
Experiència en el lloc de treball requerida: 1 any
Missió del lloc de treball:
Atendre les consultes i incidències, gestió administrativa i tasques comercials dels serveis de Vera, de forma presencial desde la botiga.
Responsabilitats principals
Realització de venda presencial dels productes i serveis
Realització de trucades telefòniques per finalitzar pressupostos.
Realizar el procés de contractació de forma presencial, telèfon o correu electrònic i enviar documentació contractual, si procedeix.
Atenció a lusuari per resoldre qualsevol dubte que tinguin amb la contractació dels serveis (presencial, correu electrònic o telèfon,)
Resolució dincidències i gestions bàsiques que puguin donar-se als serveis contractats, com ara canvi de routers, baixa i canvis de titulars, incidències en els mòbils, etc.
Responsabilitat de lestoc de la botiga, del control de la caixa i de limatge de la botiga.
Assegurar-se de l´execució de les campanyes de promoció.
Actuar com a interlocutor de lusuari per canalitzar les seves sol·licitud i necessitats. Oferta de treball a la comarca Berguedà
Coneixements Requerits
Coneixements en eines tecnològiques bàsiques
Coneixements en habilitats ofimàtiques (Excel i Drive)
Coneixements en habilitats comunicatives i habilitats socials
Fluïdesa en lidioma català i castella (tant parlat com escrit)
Formació i valorables
Grau superior en estudis informàtics, xarxes o en telecomunicacions o Graus i carreres similars