Establiment del sector alimentari ubicat a Vic, cerca una persona que desenvolupi tasques com a RESPONSABLE D´ATENCIÓ AL CLIENT. La persona seleccionada haurà de desenvolupar les següents tasques:
- Liderar, coordinar i motivar a l´equip de treball.
- Planificació o organització de torns i tasques de personal.
- Assegurar una òptima gestió del producte i del magatzem.
- Garantir una experiència de compra excel·lent per part del client.
- Complir i fer complir els protocols interns de qualitat, higiene i seguretat alimentària.
- Gestió d´efectiu i tasques de caixa.
- Col·laboració directa amb l´àrea de supervisió i direcció per implementar accions de millora.
S´ofereix:
- Incorporació estable en una empresa consolidada i en expansió.
- Formació inicial i continuada a càrrec de l´empresa.
- Pla de carrera professional.
- Bon ambient de treball i equip compromès.
- Condicions salarials competitives segons experiència aportada.
Es requereix:
- Experiència prèvia en tasques similars.
- Experiència prèvia en lideratge d´equips o punts de venda.
- Habilitats comunicatives i de lideratge.
- Domini del català i castellà parlat i escrit
- Disponibilitat per treballar en torn rotatiu cada 15 dies de dilluns a dissabte.
Si penses que ets el/la candidat/a ideal, no dubtis a fer-nos arribar el teu perfil. T´avisem! Oferta de treball a la comarca Osona