Overview
El nostre client, una ASSESSORIA D’EMPRESES que ofereix assessorament integral a empreses, autònoms i particulars, ubicada a Girona ciutat, està cercant per incorporar a l’equip fiscal un/a ASSESSOR FISCAL (H/D). La persona seleccionada s’incorporarà al departament fiscal (bàsicament de persones físiques) i es responsabilitzarà de confeccionar i presentar totes les declaracions fiscals, treballant de forma autònoma.
Funcions i responsabilitats
* Confeccionar i presentar declaracions fiscals periòdiques (mensuals, trimestrals i resums anuals).
* Confeccionar i presentar declaracions censals davant l’AEAT i les administracions locals.
* Confeccionar i presentar declaracions de l’Impost sobre Activitats Econòmiques (IAE) davant l’AEAT o administracions locals competents.
* Entrar les dades per a la confecció dels llibres obligatoris per a empresaris i professionals, és a dir, llibre registre de vendes-ingressos, compreses-despeses i llibre béns d’inversió.
* Planificar, estudiar, confeccionar i presentar la declaració de l’IRPF i l’Impost sobre el patrimoni (IP).
* Confeccionar i presentar la declaració de béns i drets situats a l’estranger (models 720 i 721).
* Confeccionar i presentar inversions situades a l’estranger (ETE, etc.).
* Gestionar procediments tributaris de les diferents administracions tributàries, contestant requeriments, presentant al·legacions, etc.
* Interposar recursos de reposició i reclamacions econòmiques administratives.
* Estudi de la tributació de diferents operacions (compravendes, donacions, herències, etc).
* Resoldre dubtes fiscals dels clients via telefònica, presencial i, per correu electrònic.
Ofre/Beneficis
* Acompanyament en tot el procés inicial, així com, formacióconstant per part de l’empresa.
* Oficines noves i modernes: espai de treball renovat i equipat amb comoditats per el teu confort.
* Jornada completa amb horari flexible de dilluns a dijous dins la franja de les 8h a les 18h. Els divendres són intensius de 8/9 a les 15h.
Experiència
* Experiència com a assessor/a fiscal en una auditoria, gestoria o assessoria, desenvolupant les tasques anteriorment descrites.
* Disposar d’un ampli coneixement en legislació fiscal i tributària.
Formació
* Cicle Formatiu de Grau Superior en Administració i Finances o Grau Universitari en Administració i Direcció d’Empreses, Economia o Comptabilitat i Finances.
Habilitats i requisits
* Domini del català i el castellà.
* Domini de l’ofimàtica. Molt valorable haver treballat amb l’A3.
* Capacitat per utilitzar bases de dades comptables/fiscals.
* Capacitat per treballar en equip i integrar-se en un departament.
#J-18808-Ljbffr