 
        
        **Funcions**: Assumir la responsabilitat de la gestió administrativa i l’atenció al client i el seguiment dels serveis i facturació. (No vendes). 
**Es requereix**: 
- Experiència laboral en llocs de feina que impliquin l’assumpció de la responsabilitats en: gestió i resolució d’expedients, gestió de serveis, resolució incidències. Exemple experiència en dep. Logística, gestió del personal i RRPP, planificació de serveis i de projectes, etc. 
- Competències per la planificació, coordinació, polivalència i adaptabilitat. 
- Predisposició pel treball en equip, dinamisme i activitat, orientació al client, acostumada a treballar per la millora continua etc. 
- Formació, a partir de CFG-S, valorable nívell GRAU. OFIMÀTICA (Excel ) 
- Residència, zona LLEIDA. 
**S’ofereix**: 
Incorporació en empresa sòlida, reconeguda i de prestigi. 
Lloc de feina sólido. Formació empresa. Possibilitats de creixement professional dins l’organització. 
Condicions a concretar amb el client. Es planteja incorporació “tardes”. Sou 17.500 € bruts.