 
        
        Volver a la Página de inicio 
EXECUTIVE OFFICE MANAGER 
Ubicación: 
MAÇANET DE LA SELVA, GI, ES 
Fecha: 28 oct 2025 
Frit Ravich 
Frit Ravich es una empresa familiar fundada en 1963 por Josep Maria Viader, actual presidente, y dirigida desde 1997 por su hija Judith Viader, quién tomó el relevo generacional de la propiedad de la empresa liderando la expansión de negocio y el desarrollo de la marca y la distribución. 
Somos fabricantes de Patatas Chips, Snacks y Frutos Secos con marca propia (800 referencias) y distribuidores de marcas externas de empresas tan consolidadas como Mars España, Nestlé o Ferrero (3.000 referencias), atendiendo 50.000 puntos de venta semanalmente. Operamos en el canal Alimentación, Hostelería, Impulso y Granel. Este modelo de gestión dual nos permite aprovechar lo mejor de los dos mundos para aportar valor a nuestros consumidores y clientes. 
Descripción de la Oferta 
QUÈ HI HA DARRERE D’AQUESTA POSICIÓ? 
A Frit Ravich tenim un propòsit molt clar: #AlimentemMomentsDeVida. 
Ho fem transformant i innovant la indústria alimentària, amb les persones, guiats per la nostra cultura única, el #FeelFrit. 
Des d’aquest rol, seràs el cor que fa bategar el nostre espai corporatiu, assegurant que cada detall —des de les agendes del Comité de Direcció fins a les instal·lacions o les visites— reflecteixi la nostra essència i manera de fer. 
La teva missió serà crear un entorn viu, acollidor i inspirador, on persones treballadores, clients i col·laboradors visquin i comparteixin l’experiència Frit Ravich. 
COM SERÀ EL TEU DIA A DIA? 
- Oferiràs suport de confiança a la Direcció General en l’organització general del seu dia a dia, tant a nivell personal com professional.
- Gestionaràs i coordinaràs les agendes de la Direcció General i del Comitè de Direcció, assegurant una planificació eficient de reunions, viatges i activitats, i garantint la coordinació entre les diferents àrees corporatives.
- Organitzaràs i supervisaràs viatges, desplaçaments i esdeveniments corporatius, vetllant per la logística, la puntualitat i la qualitat en cada detall.
- Lideraràs l’equip de serveis centrals, fomentant la col·laboració, la responsabilitat i la passió pel servei.
- Vetllaràs pel manteniment, la imatge i l’ordre de les instal·lacions, fent que l’espai expliqui qui som i com treballem.
- Coordinaràs visites institucionals, trobades i comitès interns, assegurant que cada experiència reflecteixi la nostra cultura #FeelFrit.
- Supervisaràs el subministrament de materials i serveis, garantint que tot funcioni com un rellotge.
- Col·laboraràs en la organització d’activitats internes de comunicació i cultura corporativa, contribuint a fer créixer l’experiència de pertinença.
- I sobretot, transmetràs la nostra manera de fer, combinant rigor, sensibilitat i una mirada acollidora cap a totes les persones que entren a casa nostra. 
QUÈ NECESSITAREM DE TU? 
- Formació acadèmica superior en Assistència a la Direcció, Protocol i Comunicació o similars.
- Experiència mínima de 3 anys en funcions d’assistència a direcció o gestió d’oficina.
- Domini del català i castellà, i nivell alt d’anglès, valorant positivament tenir coneixements de francès.
- Domini de les eines ofimàtiques. 
- Persona organitzada, autònoma i anticipativa, amb alta orientació al detall i capacitat per prioritzar.
- Excel·lents habilitats comunicatives i interpersonals, amb capacitat d’escoltar, connectar i transmetre confiança.
- Actitud positiva, professional i propera, amb vocació pel servei i sensibilitat per les persones. 
PER QUÈ FRIT RAVICH? 
- Formaràs part d’una companyia amb més de 60 anys d’història i una cultura pròpia i molt arrelada: Feel Frit.
- Viuràs oportunitats de creixement professional a través del Plan Energy i la formació constant.
- Gaudiràs d’autonomia i confiança per aportar idees i prendre decisions.
- Retribució flexible amb mútua de salut, xec guarderia i restaurant.
- Outlet de tots els nostres productes.
- Treballaràs en un entorn dinàmic, humà i innovador.
- Contribuiràs a fer créixer una organització que aposta per les persones i el talent intern, impulsant la transformació i l’excel·lència des de dins.