Empleo
Mis anuncios
Mis alertas
Conectarse
Encontrar un trabajo Consejos empleo Fichas empresas
Buscar

Executive office manager (maçanet de la selva)

Maçanet de la Selva
Frit Ravich
Publicada el 29 octubre
Descripción

Volver a la Página de inicio

EXECUTIVE OFFICE MANAGER

Ubicación:

MAÇANET DE LA SELVA, GI, ES

Fecha: 28 oct 2025

Frit Ravich

Frit Ravich es una empresa familiar fundada en 1963 por Josep Maria Viader, actual presidente, y dirigida desde 1997 por su hija Judith Viader, quién tomó el relevo generacional de la propiedad de la empresa liderando la expansión de negocio y el desarrollo de la marca y la distribución.

Somos fabricantes de Patatas Chips, Snacks y Frutos Secos con marca propia (800 referencias) y distribuidores de marcas externas de empresas tan consolidadas como Mars España, Nestlé o Ferrero (3.000 referencias), atendiendo 50.000 puntos de venta semanalmente. Operamos en el canal Alimentación, Hostelería, Impulso y Granel. Este modelo de gestión dual nos permite aprovechar lo mejor de los dos mundos para aportar valor a nuestros consumidores y clientes.

Descripción de la Oferta

QUÈ HI HA DARRERE D’AQUESTA POSICIÓ?

A Frit Ravich tenim un propòsit molt clar: #AlimentemMomentsDeVida.

Ho fem transformant i innovant la indústria alimentària, amb les persones, guiats per la nostra cultura única, el #FeelFrit.

Des d’aquest rol, seràs el cor que fa bategar el nostre espai corporatiu, assegurant que cada detall —des de les agendes del Comité de Direcció fins a les instal·lacions o les visites— reflecteixi la nostra essència i manera de fer.

La teva missió serà crear un entorn viu, acollidor i inspirador, on persones treballadores, clients i col·laboradors visquin i comparteixin l’experiència Frit Ravich.

COM SERÀ EL TEU DIA A DIA?

- Oferiràs suport de confiança a la Direcció General en l’organització general del seu dia a dia, tant a nivell personal com professional.
- Gestionaràs i coordinaràs les agendes de la Direcció General i del Comitè de Direcció, assegurant una planificació eficient de reunions, viatges i activitats, i garantint la coordinació entre les diferents àrees corporatives.
- Organitzaràs i supervisaràs viatges, desplaçaments i esdeveniments corporatius, vetllant per la logística, la puntualitat i la qualitat en cada detall.
- Lideraràs l’equip de serveis centrals, fomentant la col·laboració, la responsabilitat i la passió pel servei.
- Vetllaràs pel manteniment, la imatge i l’ordre de les instal·lacions, fent que l’espai expliqui qui som i com treballem.
- Coordinaràs visites institucionals, trobades i comitès interns, assegurant que cada experiència reflecteixi la nostra cultura #FeelFrit.
- Supervisaràs el subministrament de materials i serveis, garantint que tot funcioni com un rellotge.
- Col·laboraràs en la organització d’activitats internes de comunicació i cultura corporativa, contribuint a fer créixer l’experiència de pertinença.
- I sobretot, transmetràs la nostra manera de fer, combinant rigor, sensibilitat i una mirada acollidora cap a totes les persones que entren a casa nostra.

QUÈ NECESSITAREM DE TU?

- Formació acadèmica superior en Assistència a la Direcció, Protocol i Comunicació o similars.
- Experiència mínima de 3 anys en funcions d’assistència a direcció o gestió d’oficina.
- Domini del català i castellà, i nivell alt d’anglès, valorant positivament tenir coneixements de francès.
- Domini de les eines ofimàtiques.
- Persona organitzada, autònoma i anticipativa, amb alta orientació al detall i capacitat per prioritzar.
- Excel·lents habilitats comunicatives i interpersonals, amb capacitat d’escoltar, connectar i transmetre confiança.
- Actitud positiva, professional i propera, amb vocació pel servei i sensibilitat per les persones.

PER QUÈ FRIT RAVICH?

- Formaràs part d’una companyia amb més de 60 anys d’història i una cultura pròpia i molt arrelada: Feel Frit.
- Viuràs oportunitats de creixement professional a través del Plan Energy i la formació constant.
- Gaudiràs d’autonomia i confiança per aportar idees i prendre decisions.
- Retribució flexible amb mútua de salut, xec guarderia i restaurant.
- Outlet de tots els nostres productes.
- Treballaràs en un entorn dinàmic, humà i innovador.
- Contribuiràs a fer créixer una organització que aposta per les persones i el talent intern, impulsant la transformació i l’excel·lència des de dins.

Enviar
Crear una alerta
Alerta activada
Guardada
Guardar
Ofertas cercanas
Empleo Maçanet de la Selva
Empleo Provincia de Girona
Empleo Cataluña
Inicio > Empleo > EXECUTIVE OFFICE MANAGER (Maçanet de la Selva)

Jobijoba

  • Dosieres empleo
  • Opiniones Empresas

Encuentra empleo

  • Ofertas de empleo por profesiones
  • Búsqueda de empleo por sector
  • Empleos por empresas
  • Empleos para localidad

Contacto/ Colaboraciones

  • Contacto
  • Publiquen sus ofertas en Jobijoba

Menciones legales - Condiciones legales y términos de Uso - Política de Privacidad - Gestionar mis cookies - Accesibilidad: No conforme

© 2025 Jobijoba - Todos los Derechos Reservados

Enviar
Crear una alerta
Alerta activada
Guardada
Guardar