Seleccionem, un/a coordinador/a pel Servei d’Intervenció Socioeducativa de Vacarisses per una vacant estable. La persona seleccionada s’ocuparà de:.
Atenció directe infants i famílies:
* Acollida i rebuda dels infants i famílies al servei
* Acompanyament, orientació i seguiment dels infants i joves
* Dinamització, elaboració i seguiment projectes/activitats grupals
* Convocatòria i dinamització activitats amb les famílies
* Gestio de conflictes i acompanyament emocional a infants i famílies.
* Gestió cohesió grupal infants i famílies
* Presentació trimestral a les famílies de la programació
* Seguiments puntuals segons necessitats amb les famílies
Gestió i documentació
* Suport en la inscripicio i entrevistes inicials a les famílies.
* Elaboració de la programació anual
* Elaboració, seguiment i avaluació dels Plans Educatius Individuals (PEIS).
* Elaboració de la memòria anual i diari de camp.
* Avaluaciço inicial, continua i final.
* Realització de llistats d’assistència.
Coordinacions:
* Coordinació de l’equip d’Espai d’Infants i Medi Obert
* Coordinacions internes i externes amb agents del municipi
Difusio i comunicació:
* Reunions amb escoles i diferents AFAS per explicar el servei
* Elaboració de cartells de difusió i publicació a les xarxes socials Ajuntament, participació ràdio Vacarisses, entre d’altres
* Representació del SIS envers l’ajuntament, SUMAR i els agents locals
S'ofereix:
Contracte: contracte indefinit parcial, a raó de 30 hores setmanals
Horari: Dilluns de 15h-19:30h, dimarts, dijous i divendres de 9h-14:30h, dimecres torn partit de 9h-15h i de 16h-19h.
Salari: 21.791€ bruts anuals
Incorporació: Juliol o Setembre
Formació: titulació universitària de l’àmbit de les ciències socials, preferentment Educació Social. Formació específica en el camp de la infància i l’adolesència.
Experiència: es requereix experiència prèvia de dos anys en intervenció socioeducativa i gestió de projectes o serveis similars, aixi com experiència en conducció d’equips. Formació i/o experiència en treball amb famílies i capacitat parentals.
Perfil Competencial: Pensem en un professional amb capacitat de coordinació i gestió de projectes, amb habilitats comunicatives i per la presa de decicions.
Altres:
-Domini del Paquet Office i eines tecnològiques de gestió.
-Domini del Català i Castellà.
Forma part de l’#equipSUMAR
Si t’interessa unir-te al nostre equip i contribuir a la millora del benestar i la qualitat de vida de les persones, inscriu-te ara! Fes clic al botó "Inscriu-te" que trobaràs a la dreta de la pantalla i adjunta el teu currículum.