OverviewConeixes algú a qui li pugui interessar?
Cerquem un/a especialista en màrqueting digital amb visió estratègica i mentalitat growth per impulsar el creixement de Hooba, la plataforma tot-en-un per a autònoms i petites empreses.
Hooba integra en una sola eina la gestió, la facturació, els recursos humans i la presència digital.
Una solució SaaS dissenyada per simplificar la gestió dels negocis, complir amb les exigències de VeriFactu i potenciar la productivitat dels petits empresaris.
Si tens experiència en projectes digitals similars, coneixes l'ecosistema SaaS i vols participar activament en la captació i retenció de clients a través de tècniques innovadores, aquesta és la teva oportunitat.
Responsabilitats
Dissenyar i executar estratègies de captació de nous clients a través de canals digitals i tàctiques de growth hacking.
Desenvolupar campanyes de performance marketing (SEM, Social Ads, afiliació, retargeting...) orientades a la conversió.
Analitzar el funnel de màrqueting i venda, detectant punts de millora i optimitzant els processos d'adquisició i retenció.
Treballar colze a colze amb l'equip de producte i vendes per millorar l'experiència d'usuari i incrementar el lifetime value del client.
Generar continguts i accions orientades al posicionament SEO, inbound màrqueting i automatització de processos (e-mail marketing, lead nurturing, etc.).
Mesurar resultats amb una visió analítica, aplicant eines com Google Analytics, HubSpot, Hotjar o similars.
Què esperem de tu
Experiència prèvia en màrqueting digital, especialment en entorns SaaS, startups o productes digitals.
Coneixements avançats en eines de captació de trànsit i analítica digital.
Mentalitat analítica i orientada al creixement (growth mindset).
Capacitat per generar i testar hipòtesis amb rapidesa (experimentation & iteration).
Familiaritat amb models de conversió i eines de CRM, A/B testing i automatització.
Habilitats de comunicació i treball en equip, amb actitud proactiva i resolutiva.
Condicions i ofereix
€ 24.000 bruts anuals.
L'oferta parteix de 24.000 € bruts anuals i es valorarà segons l'experiència del candidat.
Salarial negociable.
Horari adaptable de 7 a 9 del matí amb una hora per dinar no inclosa.
Oficina moderna i oportunitats de creixement.
Requisits addicionals
Llicenciat/a amb titulació Publicitat i Relacions Públiques o Cicles Formatius de Grau Superior amb titulació Comerç i Màrqueting.
Experiència prèvia en màrqueting digital, especialment en entorns SaaS, startups o productes digitals.
Coneixements avançats en eines de captació de trànsit i analítica digital.
Mentalitat analítica i orientada al creixement (growth mindset).
Capacitat per generar i testar hipòtesis amb rapidesa (experimentation & iteration).
Familiaritat amb models de conversió i eines de CRM, A/B testing i automatització.
Habilitats de comunicació i treball en equip, amb actitud proactiva i resolutiva.
#J-18808-Ljbffr