Busquem persona responsable y dinàmica amb experiència en funcions administratives i coneixements bàsics de comptabilitat.
Les responsabilitats diàries inclouran l´elaboració d´albarans i factures per a la distribució diària als nostre clients. Proporcionarà suport al departament de compres i comptabilitat. També realitzarà tasques administratives generals, com arxiu de documentació i atenció telefònica.
* Experiència 2 anys. Experiència mínima de 2 anys en lloc similar.
* FP Grau superior en administració i finances
* Competències / coneixements : - Gestió i elaboració de factures i albarans. - Coneixements bàsics de comptabilitat. - Domini d´eines d´ofimàtica (Excel, Word). - Familiaritat en programes de gestió comptable. - Tasques administratives generals.
* Salari mensual brut des de '1300' fins a '1400'
* Altres beneficis : - Estabilitat laboral en empresa consolidada. - Bon ambient de feina. - Horari de dimarts a dissabte de 6 a 14h.
#J-18808-Ljbffr